İş arkadaşım sürekli dış görünüşümle dalga geçiyor, sizce gerçekten çirkin miyim?

Normalde böyle bir soru sormaktan hiç hoşlanmam hatta iğrenirim fakat bir süredir belirli aralıklarla iş yerindeki bir arkadaşım dış görünüşüm ile ilgili şaka ile karışık olumsuz yorumlar yapıyor. Zaten geçmişte özgüven eksikliğim fazlası ile vardı, bir süredir kendimi eskiye kıyasla daha beğenmeye başlamıştım fakat şaka da olsa sürekli bu tarz olumsuz yorumlara maruz kalınca ister istemez görünüşüme dair bakış açım değişiyor. Yabancıların tanıdıklara kıyasla bu tarz konularda daha dürüst olacağını düşündüğüm için burada size sormak istedim. Amacım güzelsin diyerek beni yüceltmeniz gibisinden değil, dürüst olup olumlu olumsuz görünüşüm hakkında düşüncelerinizi yazarsanız gerçekten çok sevinirim🙏 en alta iş yerindeki makyajsız ve yorgun halimi de ekledim ki bahsettiğim iş arkadaşımın beni günlük olarak nasıl gördüğünü bilesiniz, dürüst olursanız çok teşekkür ederim 🙃
İş arkadaşım sürekli dış görünüşümle dalga geçiyor, sizce gerçekten çirkin miyim?
İş arkadaşım sürekli dış görünüşümle dalga geçiyor, sizce gerçekten çirkin miyim?
İş arkadaşım sürekli dış görünüşümle dalga geçiyor, sizce gerçekten çirkin miyim?
İş arkadaşım sürekli dış görünüşümle dalga geçiyor, sizce gerçekten çirkin miyim?
Cevapla