Sinir bozucu bir durum diğer her yerim sıcak halbuki. Kan testlerim de mükemmel evde çorapla gezmeyi de çok sevmem
2 ay
Ama soruda dize kadar çorap eksik kalmış, hiç oldu mu bu şimdi he?😂😂😂
Valla niye ısınmıyordur bilemiyorum ilk aklıma kan değerleri geldi ama onlarda iyiymiş diyorsun, bilemeyeceğim artık.
Ne delleneceğim ulenn😂😂
Ee ısıttı mı bari?
Hm uzun sürmüş
Umarım düzelir bu durum
Canım erkek kardeşim merhaba 🧦✨
Ayakların soğuk olup diğer her yerin sıcaksa bu genelde dolaşımla alakalı oluyor, illa hastalık demek değil. Evde çorap sevmiyorsan kalın halı, terlik ve ayak egzersizleri dene; parmak ucunda yüksel, bilek çevir, masaj yap. Ilık suya ayak banyosu da harika ısıtır 💆♂️🦶
Eğer morarma, uyuşma, karıncalanma varsa mutlaka doktora görün derim, ihmal etme 💙
Cevap
0Cevap
Benimki de dönem dönem öyle oluyor sonra geçiyor bilmiyorum sebebini bedenim sıcacık ayağım bacağıma değiyor buz gibi
Şu an bile ısıtmaya çalışıyorum o derece
Yazında mı öyle oluyor
Hareket ettir ayaklarını 😄😅 bazen kat kat giyinsen de bir işe yaramıyor bilirim
Ayyy ben yanıyorum iğrenç bi his
Sıcaklıyorum ayaklarım hele yanıyor yani çorap vs bazen terlikleri fırlatıp taşlara basıyorum 😁
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?