Hiç bakımlı değilim, makyaj yapıyorum güzel olmuyor, kendimi yaşlanmış gibi hissediyorum.
2 ay
Hiç bakımlı değilim, makyaj yapıyorum güzel olmuyor, kendimi yaşlanmış gibi hissediyorum.
Cevap
10Cevap
bakım yap sende
seni kadınlaştıracak dominant bir erkeğe köle olman lazım. zamanla dişileşmeye başlayacaksın.
Fotoğrafına bakmak lazım gercekten de oylemisin yoksa ilgi manyağı misin belli olur
Ilgi manyağı değilim de güzel de değilim
Güzellik görecelidir
Değildir ya güzel güzeldir. Mesela uzun boylu bir kız güzeldir. Boy da göreceli değildir ölçülebilir
Hayır uzun boylu her kız güzel değildir güzel insan elbette güzeldir ama mesela ben bir çinliye ya da japona aşık olmuyorum ya da begenmiyorum ama onlarin da best modeli yok mu sanki
Mesela ben de Çinli bir erkek görsem çok beğenirim tabiki herkesin begenisi farklı ama genel olarak bir güzellik algısı vardır ona uyanlar da güzeldir
Soyle de bir şey var ben kimsenin gözüne hitap etmiyorum ki şu zamana kadar güzelsin diyen bir erkek olmadı
Evet işte o yüzden guzellik goreclidir kendine de çirkin deme başkasının ölçüsüne göre kendini yargilama
Çirkinim başkası beğenmiyorsa güzel olmam ki
Sende mi begenmiyorsub
Ben de beğenmiyorum
Peki sen bilirsin
İnan itimat kimse bakımlı olmayana, kendine bakmayana değer vermiyor. Sen kendin bile bazen kendine değer vermek istemezssin. Ne yaparsan kendi menfaatine olur
Depresyon gibi mi yoksa direkt kimlik sorunu mu yaşıyorsun
Depresyon gibi
Ytden makyaj tutorial videoları izle eğer yapmak ıstıyosan
İstiyorum da aynısı olmuyor hiçbir zaman bir de ben yapınca makyaj yaptığım çok belli oluyor
Bence de doğallik yakışıyor ama yüzümde sivilce lekeleri var onları kapatmaya çalışıyorum
şu an sivilcem yok izi kaldı sadece lekelerin üstüne sürüyorum
Yaşlanmış derken bakımsız olduğun için mi yaslanmis hissediyorsun
Hem bakımsız olduğumdan hem de sırtım ağrımaya başladı ondan
Peki ne düşünüyorsun bu konuda
Kendin ol
Karamsar olmayınız
Bakim yap
Erkek olcgek yer degiselim
E yap o zaman
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Güzel kızım, önce seni kocaman sarılıyorum 🤍 Kendini böyle hissetmen çok normal, hepimizden geçiyor o dönemler.
Makyajı şimdilik sade tut; hafif ten ürünü, azıcık allık, kirpik, dudak nemlendiricisi yeter. Asıl sihir düzenli cilt bakımı, bol su, iyi uyku ve biraz hareketle geliyor. Kendine küçük hedefler koy; saç, cilt, tırnak… Her hafta birine özen göster. Zamanla aynadaki kadın sana yeniden “ben buradayım” diyecek, söz veriyorum ✨💄🌸