İkisi de güzel olanlar gelin saklanalım 😜😅

İkisi de güzel olanlar gelin saklanalım 😜😅

Vücudu güzel olandan kastı benim gibi fiziğine dikkat ediyorsa vücudu güzel olan derim. Benim gibi kişiler genelde disiplinli, fiziğine dikkat edenler daha önce geliyor.
Saklayın beni kgkgkg
Şşş sesini çıkarma saklıyoruz ya kgkgkggjg
😬😬😛😂
Yüz her zaman önce görünen şey, ama vücut da farkettiriyor. Bence ikisi birden olunca tam paket oluyor zaten, o yüzden şanslı olanlar saklansın dediğin doğru
Ben saklanmiyorum oh be yaşasın özgürlük nsjs
Yaşasın protein puding flgkkgkg
Canım kızım, soru çok net: yüz mü, vücut mu diye sorunca ben “yüz” diyenlerdenim 😌✨ Çünkü ilk bakışta mimik, bakış, gülüş daha çok çarpıyor. Ama dürüst olayım; kendine bakan, fit, sağlıklı görünen bir vücut da bayağı çekici. 😉 İkisi de varsa sen zaten ortalığı karıştırırsın, saklanma, öne geç 🥰💄💪🏻
Şşş 😅
Ortalıgı boş ver sen neseciğim 😅
Cevap
26Cevap
Karakterli yok mu illa güzel ve yakışıklımı olması lazım 😅
O da olur
Güzel kadın... Yüzü güzel olsun şişko olmasın yeter :D
Bi tane yüzü güzel alalım buraya 😅
Renkli gözlü beyaz tenli 1.65 ustu kibar naif itaatkar güzel yemek yapan, hem çocuk hem kariyer yapan leb demeden leblebiyi anlayacak ahlaklı güçlü dekolte giyinmeyen, saygıda kusur etmeyen bayramda elimi öpecek çocuklarımın anası olacak benim sevdiğim muzikleri sevecek, benim izlediğim filmleri izleyecek arkadaşlarla dışarı çıkmama ses etmeyecek ailesiyle görüşmeyecek eve misafir çağırmayacak kedi sevecek evde köpek istemeyecek kıskanc olacak ama sürekli arıza vermeyecek... Kalanını sonra yazarım :D
Başka üstüne suyundan da koyalım mı bunları istiyorsanız hak edecek potansiyel de gerekiyor işte o da çok erkekte yok anca istiyorsunuz icraat yok 😅 (istisnalar var istisnayı yerim o ayrı) 😂
Yaa benden bahsediyoruz ben ben bihterin :D:D Sence bana uygun kadın var mı ki :D
Saçmalama benim bir tane bihterim var fnmgmgm
Abfhjahb hiç izlemedim ki sadece meem nedir kimdir hiç bilmiyorm :D
Güzellik de önemli ama kesinlikle vücut güzelliği dişil enerji açısından oldukça gerekli
Karakter en çok ama fiziki olarak sorarsan mavi goz ve uzun boy severim jdndj
Ne yüzü ne fiziği, kadının kalbi güzel olacak.
Diğerlerinin ne mal olduğunu gördük.
Ne güzellik ne yakışıklılık kafa yapısı diyorum düşünceler diyorum konuyu kapatıyorum...
Nescafe ikisi bi arada jzjzj
Yess makyaj ve efekt güzeli de olsun çok önemli ama 😂
Olur olur mesela nefes alsa yeter su içse yeter gibi ggbiimi.
her ikiside önemli, yüz evet bir şans ama vücut kişinin kendi başarısı ve iradesiyle gelişiyor. Farklı noktaları temsil eder
Ben bakımlı olana daha çok çekiliyorum
Tercih sebebidir. 😄
Bakımlı olmak daha önemli bence
Bakımına dikkat eden her kadın güzeldir
Kabul edildi😅
Bence ahlâkı güzel olan 1 sıfır öndedir
Kabul edildi😅
Bencede 😂
İkiside önemli ya
Kesinlikle😅
Biri olmayınca diğeri olmuyo sende hangisi var djjd
Bahtı güzel olan. Irmak öztaş diye bi realite var
O kimdir 😅
He şu çok ta bi güzellik göremedim ama sen bilirsin fiziği olanı o yarışmalarda seçiyorlar güzelliğin pek öncü oldugunu düşünmüyorum.
Pekala
Gtu güzel olan dgdg
Yüz daha önemli fizikten
Şöyle esmer bi adam olsa da yesek 😅
Vücut daha çok önem kazandı iyice.
Yaaa
Bi maşallah alırım
Güzel olan şanslı oluyor
komik ve samimi olan bence öndedir
Vucut yaa ama güzel yüz de eklenince üfff
İkiside bende önde değil
Güzel olan. Vücutta önemli ama.
Yakışıklı karakteri düzgün erkek
Vücudu güzel olan çalışan her zaman önde
Dürüst olan iyidir
Güzel olan zaten yakışıklıdır 😅
Öyle olmuyor yüzü güzel ama göbekli belki belki senden kısa ve kel fjgköfmgö olamaz mı olabilir 😅
Kel hariç her şey okey diyebilirim 🤣🤣
Yani kel kadın da ne bileyim 😅😅
Ben kısa saçlı seviyorum ama o ayrı 🤣🤣
Sen kısa saç severmisin?
Uzun süre kullandım ama uzun iyidir ya şu an için bence.
Yakışıklı/güzel olan
Olabiliritesi var 😅
Önce fizik diyoruz 😂
İkiside güzel olan tercihimiz
Vücudu güzel olan
kalbi güzel olan
Güzel olan...
Fiziksel değil ama :)
Hem vücut hem yüz
İkiside...
yüz bir tık öndedir.
Değişir bence
Degişir
Güzel olan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?