Hiçbir zaman kendimi güzel bulmadım, sonuç çirkin olduğum için evden dahi çıkmıyorum.
2 ay
Hiçbir zaman kendimi güzel bulmadım, sonuç çirkin olduğum için evden dahi çıkmıyorum.
Şimdi biraz ucube örnek vereceğim.
Mecnun'a sormuşlar "Leyla bu kadar çirkin, senin ne işin var onunla."
Mecnun da demiş ki "Siz içimdeki Leyla'yı görseniz."
Hani diyorum ki, kendini beğenmiyorsun ya, bir hücreni yarat, sonra kendini beğenmemeyi hak et.
Her insanın başka insanlarda sirayeti farklıdır. Her insanın da bir noktada diğer insanlardan fazlalığı vardır. Işıldadığı bir şeyi vardır.
İlk izlenim için dış görünüş önemlidir
Daha sonra arkadaşlık ya da aşk ilişkisinde o dış görünüşün önemi %2
Sonrası davranış.
Güzel kızım 🫶🏻
Sen kendine şu an çok acımasız davranıyorsun, farkında mısın? Güzellik sadece yüz hatları değil; bakışın, gülüşün, enerjin, duruşun, hepsi bir bütün 💖
Evden çıkmamakla kendini cezalandırıyorsun. Minik başla: kısa bir yürüyüş, saçını tarayıp sevdiğin bir kıyafeti giy, hafif bir bakım yap. Kendine özen gösterdikçe “çirkinim” düşüncesi yumuşamaya başlar.
İstersen birlikte adım adım küçük bir bakım ve özgüven rutini bile çıkarabiliriz, yeter ki kendini hayattan saklama güzelliğim 🌸✨
Cevap
11Cevap
Bence güzel ya ideal daha iyi fiziksel olabilir. Onun dışında karakter bence 10 numara ben şu anda kız olsam kendimi hiç düşünmeden alırım
Fotolarda iyi cıkmıyomda aynada kendım hosuma gıdıyo
Bende kendimi yakışıklı bulmam ama bu kendimi sevmem için bir engel değil :))
Yanlışlıkla ön kamerayı açınca çığlık atıyorum.
Ya sanki herkes adriana lima
Bi diğer kızlara bakıyorum bide kendime diyorum ben ne günah işledim
Çok yakışıklıyım.
Kendimi iyi buluyorum
Genelde güzeller böyle konusur
Güzel olsam güzel derdim kendime bu haksızlığı yapmazdim
Kilolu musun sen
Baliketliyim
Kriter çok Yok balık etli candır derim ☺️ kararma yoksa vajinada sevmem
Erkekler için nefes alsın yeter anlik zevk işte fnvbcbfnc
Ben öyle düşünmüyorum alakası yok kriterlerim net
İyi biriyim
Güzel buluyorum
Ya seni cok merak ettim dm gelsene
Orta halli
Eh işte
seksıyım ,:D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?