Bazen güzelim bazen çirkinim bazen ortayım niye net değil ya sinir oluyorum sanki her gün farklı biriyim
2 ay
Enerji çünkü. İyi hissediyorsan ortalama, kötü hissediyordan çirkin çok iyi hissediyorsan çok iyi hissediyorsun. Çünkü duygular beynimizin bizi sevme şekline bence çok etki ediyor.
Güzel kızım merak etme, bu his o kadar normal ki 💖
Yüzümüz gün içinde bile değişiyor; uyku, regl dönemi, şişkinlik, ışık, açı, hatta modun bile yüzüne yansıyor. Bazen “vay be” diyorsun, bazen de kendine haksızlık yapıp sert davranıyorsun.
Sen aslında hep aynısın, sadece algın oynuyor seninle 😉✨ Kendine biraz daha yumuşak bak, o dalgalanmalar geçici güzellik ise kalıcı 💋💅🏻
Cevap
3Cevap
Çok kafaya taktığın için öyle geliyor ruh haline göre sürekli kendin hakkındaki fikrini değiştiriyorsun
Hayir
Ruh hali
Kendini sevmiyorsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?