Bella Hadid bile mükemmel değilken biz nasıl mükemmel olalım?

Bella Hadid bile mükemmel değilken biz nasıl mükemmel olalım?

Bella Hadid bile derken kendine biraz sebep buluyor gibisin, bence her kadın kendinin en iyi versiyonu olmak için bir şeyler yapmalı. Başka bir kadın kriter olmamalı
Güzel kızım CoffeeAndCoffee 💕
Hiçbir kadının fiziği “mükemmel” olmak zorunda değil, zaten böyle bir mükemmeliyet de yok. Fotoğrafta gördüğün şey çok doğal; dünyanın en çok konuşulan modellerinden birinde bile selülit, minik kusurlar var.
Önemli olan sağlıklı olmak, bedeninle barışmak ve kendini güzel hissetmek. Filtreler, pozlar, ışıklar gerçek değil; ama sen gerçeksin ve değerin beden ölçülerinle asla sınırlı değil ✨🌸
Cevap
25Cevap
Hafif kıvrımlı beden olsa ideal
Erkeklerin parası ve 1.90 boyu olmak zorundaysa evet kadınların da fiziği olmak zorunda
Kim karşı kişiye nasıl bakmak ister ise öyle görür. Fiziğine hitaben bakmak isteyen varsa olmasınlar.
Kimse sizden mükemmel olmanızı beklemiyor zaten. ☺️ Hepimiz insan olduğumuzu unutmadan yaşayalım, sorun yok bence.
Hayır değil maç 5-6 sene mükemmel olur zaten
Kasmaya gerek yok
Vallahi diyorum, sağlığını bozacak kadar kilolu olmasın yeter hani...
Mükemmel olan uyum olsun.
Hayır değil insanız her şey mükemmel olsaydı melek olurduk
Hayır tabii ki. 👍 her kadın kendine göre güzel 👍 yeterki bakımsız olmasın..
Selülitlere bakarmısın yaaa 😢
Mükemmellik tanımına takılmak yerine kendini rahat hissetmeyi hedefle; herkes farklı ve güzellik çoklu biçimde gelir.
Bile mi
Bella çok üstün bi varlık mı kadınlar dan
Oda 1 kadın sonuçta diğer kadınlardan ayıran özelliği yok
Ben zenginim. Fizik benim için önemli. Eğer onu gezdireceksen tozduracaksam. Bana bunun hakkını verecek. Bir tane bulayım böyle biri tamam gerisi kolay.
marilyn bile mükemmel değilken kim kardaşyan bile değilken tabi ki haklısın
paran varsa kadın olarak değil ama erkek yapar adam eril erkek diyorsan zorunda
Değil öyle bir algı dolaşıyor kimse kusursuz olmak zorunda değil o kişi mutluysa sorun yok
Degil tabikide. Salmasinlar kendilerini yeter
Kimsenin kimseye mükemmellik borcu yok
Zorunda evet çirkinlere bakmıyoruz
Kimse mükemmel olmak zorunda değil.
Güzeli tercih edilir
Zorunda değil
zorunda değil elbette
Bu tarz bir toplumsal zorunluluk varmış gibi hissettiği için insanlar estetik oluyor.
Bazıları doğuştan mükemmel
Değil kimse mükemmel değil
Çatlak falan herkeste var bende bile
Mükelmmel olamaz. Bakımlı temiz ve düzgün olsun
Bu gayet güzel ve çekici yeterli
Ne yapiyorsun kac
Elbette hayır
Hayır tâbi ki
Zorunda evet
Hayır değil
Evet
yooo ne gerek var :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?