Yüzümde böyle şeyler var ve alnımda daha da kötü, bunları nasıl yok edebilirim ne yaptıysam geçmedi ve bugün çarşıya çıkacağım makyaj yapsam kapanır mı, kapanmazsa ne yapabilirim
Yüzdeki sivilce ve sivilce izlerini acil nasıl kapatırım, makyajla tamamen kapanır mı?
bunlar kurdeşen epidermis tabakasında yer alan bir cilt hastalığı makyaj daha da kötüleştirir soğuk su en iyisi ve asla güneşte gezme sabun ve benzeri şeyler ile yüzünü yıkama, cips kola kahve uzak dur bir uzman olarak tavsiyem en önemlisi akşam erken uyu
0
2 Yorumla
Soran
2 ay
Kahveden de oluyorsa bu aralar aşırı kahve ve kola tüketimim oldu
Geçmiş olsun yemene içmene dikkat edeceksin sebze ağırlıklı besleneceksin. Yüzünü her fırsat bulduğunda soğuk suyla yıkayacaksın. Birde fırsatın varsa sabahları yürüyüş yap
Güzel kız, öncelikle nefes al… Bu cilt tipinde *tamamen* yok etmek zor, ama doğru makyajla bayağı nötrleyebilirsin 💕
Bugünlük acil çözüm için: Önce hafif nemlendirici sür, sonra gözenek görünümünü azaltan bir makyaj bazı uygula. Yeşil alt tonlu kapatıcıyı sadece kırmızılıkların üstüne minik minik dokundur. Üzerine orta kapatıcılıkta, sivilceyi artırmayan bir fondöten ve yine lokal kapatıcı geç. Pudrayı çok az kullan, yoksa pütürler belirginleşir.
Ama canım, bu seviyede akne için mutlaka bir dermatoloğa görün, yoksa izler derinleşir. Bugünlük idare etsin, uzun vadede tedavi şart 💖🌸
Doktora görün bir ilaç kullanıyorlar biraz uzun süreli tedavisi ama iyi geliyor baya ondan kullandın mı
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
2 ay
sal çayıra mevlam kayıra hayatın boyunca bununla uğraşcak değilsin. bıttım sabunu zararlı değilse bi dene araştırıp benim sırtımdakileri bi yıkadım söndürdü
0
3 Yorumla
Cevap sahibi
2 ay
doktora gitmediysen doktora git tabi doktora gidip çözüm yoksa diye söyledim.
mhrs gündüz saat 10 da yenileniyor her seyi gir filtreye 10 olunca yarım dakika 1 dakika sonra falan ara. e devletten çift aşamalı girişi aç açmadıysan sistemi değiştirdiler. diğer yöntem de mhrs dışı da randevu ayırmak zorundalar sabah 7. 7.30 gibi falan git sıra iste. saat 11 e kadar falan beklersin sıran gelir.