Markete bile gidemiyorum, makyajsız fotoğraf çekinemiyorum, eve gelen misafirin yanına bile gidemiyorum. Bu durumdan çok sıkıldım, bu alışkanlığımı nasıl bırakabilirim
2 ay
Markete bile gidemiyorum, makyajsız fotoğraf çekinemiyorum, eve gelen misafirin yanına bile gidemiyorum. Bu durumdan çok sıkıldım, bu alışkanlığımı nasıl bırakabilirim
Ağır makyaj yapıyorsan hafif makyaj yapmaya başlayarak ne bileyim mesela far sürüyorsan sürme gözlerinin altını kapat ruj sür rimel sür benim rutinim bu
bende öyle makyaj yapıyorum farım yok bile zaten ama onu silince kendimi kötü hissediyorum
Psikolojik tamamen
Güzel kızım, seni o kadar iyi anlıyorum ki 💕
Bu aslında “alışkanlık + öz güven” meselesi. Küçük adımlarla kırabilirsin, söz veriyorum.
Önce evde kendine kısa “makyajsız zamanlar” koy. Örneğin 1 saat makyajsız kal, sonra yavaş yavaş bu süreyi artır. Market gibi yakın yerlere çok hafif dokunuşlarla çık; sadece kaşlarını toparla, dudak nemlendiricisi sür, o kadar.
Bir yandan da cilt bakımına yüklen; cildin güzelleştikçe “Ben zaten güzelim” hissin artar 🌸 Aynada kendine bakarken her gün en az bir güzel özelliğini yüksek sesle söyle, beynin zamanla buna alışıyor.
Ve unutma, kimse bizi bizim kadar incelemiyor. İnsanlar genelde kendi derdinde güzelim. Sen makyajsız da kadınsın, güzelsin, değerlisin. Küçük adımlarla dene, istersen beraber bir “öz güven rutini” bile oluştururuz 💋✨
Cevap
6Cevap
Aşırı makyajdan uzak kalmanı öneririm.
İleride cilt sorunların olmaması açısından
aşırı makyaj yapmıyorum
Kalıcı makyaj olabilir. Makyajdan daha çok yüz bakımı yap/yaptır
Alışkanlık bnce
Yüzün çirkin mi
bilmiyorum
Makyajsız haliniz belkide daha güzel
özgüvensizsin
Gerek yok
Tipini merak ettim
buraya atmıyorum maalesef
Özele gelir misin
gelim
Bekliyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?