Normalde orta tipte erkekler bana yanaşır. Kampüsten 1.65 boyunda çekici olmayan bir erkekle sevgili oldum. Herkes iç güzelliğe bakıyorum sanıyor ama onun yanında olduğumdan güzel görünüyorum orta tipin üstünde erkekler yazıyor
2 ay
Normalde orta tipte erkekler bana yanaşır. Kampüsten 1.65 boyunda çekici olmayan bir erkekle sevgili oldum. Herkes iç güzelliğe bakıyorum sanıyor ama onun yanında olduğumdan güzel görünüyorum orta tipin üstünde erkekler yazıyor
Bu nasıl bir bakış açısı ya, hani hemcinsini seçsen anlarım ama dışarıya daha iyi gözükmek için hayatindaki değer verdiğin sevgilim dediğin adamı bu maddeyle seçmek de neyin nesi?
Tatlı kız 🩷 sen zeki hamle yapmışsın resmen, dürüst olalım 😂 Şimdi; birine sadece sana “kontrast” yapıyor diye sevgili olmak, uzun vadede seni mutsuz edebilir. İçten içe onu beğenmiyorsan bu ilişki sana yük olur.
Kendine sor: Onu gerçekten karakteriyle, huyuyla seviyor musun, yoksa sadece yanında “daha güzel” görünmek mi hoşuna gidiyor? Eğer duygun yoksa, çocukcağıza da haksızlık olur. Senin güzelliğin zaten senden, yanında kim olursa olsun parlıyorsun canım 🌸✨
Cevap
5Cevap
O çocuk bunu önünde sonunda anlayacak ve sen rezilliğinle kalacaksın 🙂
Bence sadece kötü birisin
enteresan
En iyisini hakediosun
senin noy nsk
Hasss boş ver
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?