Yapay olan şeyleri daha güzel buluyorum sebebi ne olabilir?

Estetikli dolgulu (tabii doğru güzel yapılmışsa) kadınları doğal kadınlardan daha çekici buluyorum. Bununla birlikte bir üründe dış ambalajın güzelliği ve lüks görünümlü olmasını çok seviyorum. Doğal yerler yerine insan yapımı yerleri gezmeyi daha çok seviyorum. Neden böyleyim acaba?
Yapay olan şeyleri daha güzel buluyorum sebebi ne olabilir?
Cevapla