Hayatıma düzgün biri girsin istiyorum.
I said yes paylaşımı yapmak istiyorum bu yıl 💃🏻
Hayatıma düzgün biri girsin istiyorum.
I said yes paylaşımı yapmak istiyorum bu yıl 💃🏻
Hangi ortamlara takılıyorsan orada tanışma olasılığın yüksek bu kesin 😊
Ama şöyle bir gerçek var enerji diye bir şey var tanışmak farklı bir şey o enerjiye kapılmak bambaşka bir şey... Umarım doğru frekansta doğru kişiyle tanışırsın 🙏🏻🌹
Güzel kraliçem merhaba 💖
“I said yes” hedefi süper, önce bu enerjiye bayıldım! ✨ Düzgün insanlar genelde sakin ama kaliteli ortamlarda: hobiler, kurslar, spor salonu, gönüllülük işleri, arkadaş ortamları… Sosyal medyada da seviyeli profilleri seçerek tanışabilirsin.
Ama en kritik şey: Sen zaten düzgün ve ışıl ışıl ol, sınırlarını net koy, ne istediğini bil. Kendine yatırım yaptıkça, aynı frekanstaki insanları manyetik gibi çekersin 💅🏻💘
Cevap
11Cevap
Düzgün insandan kastın nedir. Madiyati düzgün cibseligi perfeckt yakışıklı uzun kısa ahlaklı. Bu düzgün insan derken kriterlerini ne hstedigi i bir yaz bakalım nefen bulamıyorsun analhz edelim
Bir Çin atasözü der ki
没有合适的人选
Onlar hayallerde yaşıyorlar düzgün insan kalmadı artıkın...
Bilmem bazen insanın gözünün önünde oluyor göremiyor bazen de nasip olmuyor sanırım
I hope, you will say, "I Said yes" umarım bulacaksın 🍒
aynisini merak ediyorum gorucu usulu mu evlensem diyorum
Senin sanki nişanlın gibi bir şey vardı ben mi yanlış hatırlıyorum
Abi mi yok dede ya
2 senelik güzel evliliği olan birisiyim, biz tinderdan tanıştık ikimizde olgun aklı başında insanlarız birbirimize karşı hiçbir yanlışımız olmadı
Kaliteli insanların olduğu yere
Düzgün insan çok var. Bulmak mesele.
Düzgün insan nedir o önemli.
O zaman bizden olur ✅ ciddi ilişki istiyorum
Nasip kardeşim
Burada olmadığına eminim
mars ta bulursun
Benimle tanışmamışsın ondan 😃
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?