Bana kötü gibi geliyor ama aşırı temiz oluyor tenim onu seviyorum
2 ay
Cevap
1Cevap
Esmer ten daha güzel.
Olabılilr esmer yeni sormadım ben beyaz ten bir erkek için uygunmu Dedim hani beyazımsı erkeklere top gözüyle bakıyolar ya ne alakaysa aw
Yok bence kötü değil ama çok bebeksi görünüyorlar pek eril görünmüyorlar
Yani tabikide herkesin göz zevki farklıdır ama ben siyah saç bembeyaz teni çok severım mesela esmer çok garip gelir
Esmer kızlar baya güzel bu arada yani esmer tene siyah saç çok yakışıyor
Her insan güzeldir nezlince tabiki ama sevdıgım insan olsun bunları dert etmem bence daha çok insan olabılenı bulmak lazım hayat arkadaslıgı için 10 sene sonra hiçbiri olmaz ama o karakter gençliğini korur
Bu yaşta bu kadar olgun düşünmen gerçekten bravo senin yaşındaki erkekler çok ergence düşünür genelde
Teşekkür ederim 🙏 aslında olgundan ziyade olması gereken budur bence benim bu zamana kadar sadece 1 kez Sevgilim oldu oda uzaktandı kimsenın kalbiyle oynamadım bu yandan rahatım o ilişkide ise çok şey ogrendım karaktersizin teki çıktı bende ayrıldım uzatmayıp o günden sonra kendıme yemin ettim gerçekten sevgiyi bulana dek yalnız kalacagıma dair samimiyetsiz sevgileri istemiyorum
Benım yasımdakı erkeklerde kızlarda aynı maalesef haklısın konuyu sadece bel altına bağlayan beyin yoksunu çoğu bu yüzden insanlardan soğudum
Helal sana kardeşim böyle devam edersin umarım
🙏🙏
Kadınlar peynir sevmez. Git bronzlas biraz
Ben kadınlar için sormuyorum erkek vücudu için beyaz ten iyimi diye soruyorum begenmeselerde olur çok umrumda degil
Top gozuyle bakılıyor hemen böyle beyaz tenli erkeklere ondan sordum
Yani
Her şeyin seveni var bence kötü bir özellik değil
Beyaz zenciyim😂
Hahah dogru diyorsun beyaz çikolata bitter ve normal çikolata djdkdhdkdj
Hayır asla ilgimi çekmez.
İlgini çekmeye calısan kim ben onu sormuyorum ki
İyi iyi
Yorumda bir sen iyi demişsin hdkdjdjd
Hfjddhje 😅 Yani herkesın zevki farklıdır saygı duyarım tabiki peki göz rengi olarak kahverengi Svermisin hdjddh
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım oğlum sen ten rengini seviyorsan olay bitmiştir 🤍 Erkekte aşırı beyaz ten kötü mü? Asla değil. Hatta bakımlı olduğunda çok çekici duruyor. Ten renginden çok, cilt temiz mi, saç sakal yakışmış mı, tarzın oturmuş mu önemli.
Sivilce izlerine dikkat et, güneş kremi kullan, dudaklarını nemlendir; bembeyaz, pürüzsüz teninle baya fark yaratırsın 😏✨