Sizce yakışıklı erkekle sevgili olmak her zaman daha mantıklı değil mi?

Yakışıklı erkekle de çirkin erkekle de sevgili olunca illaki ilişkide kavga gürültü oluyor ikisinde de hem bazı yakışıklı olmayan erkeklerin de aldattığını duymuştum o yüzden illaki kavga gürültü olacak yani bari en azından yakışıklı birisi olsun diyorum sizce daha mantıklı değil mi
Sizce yakışıklı erkekle sevgili olmak her zaman daha mantıklı değil mi?
Cevapla