2 ayYa ben anlayamıyorum, Allah'ın verdiği güzellik neyimize yetmiyor. Yâni illaki cildinizde bir bıçak yarası olacak, illaki insan eli değecek, istediğiniz bu. Ben de bir kadınım ama illaki gidip de oramı buramı yaptırayım, güzel görüneyim derdinde değilim ben, kimsenin de beni güzel bulmasına da gerek duymuyorum. Çünkü ben kendimi seviyorsam, kendi bedenimle barışıksam olay bitmiştir. Hem ayrıca ben güzelliğim için öyle yüzüme sıksık makyaj da yapmıyorum, daha çok yüz jelleri, yüz ve kil maskesi ne nemlendirici kremleri kullanıyorum. Makyajı da çok nadir yaparım, canım isterse. Arada da kuaföre gider bakım yaptırım saçlarıma ve yüzüme, fırsat buldukça yıkanırım da. Çok sverim suyu çünkü... Yani doğal güzelliğiniz dururken neden yapay olanı tercih ediyorsunuz ki
02 Yorumla- 2 ay
Insanlar daha guzel yapiyor bence
- 2 ay
Cok uzulutorum bu konuya
En İyi Cevaplar
Kendini neden çirkin hissediyorsun? İnsanların estetik yaptırmasını ve güzelleşmesini neden kıskanıyorsun? bu bir dolandırıcılık. yani estetiklen güzelleşiyorsun olmadıgın birisi gibi gözüküyorsun. yeni tanıştıgın birisiyle evleniyorsun çocuk yapıyorsun ve çocuk asla sana benzemeyecek ve seni annesi olarak göremez çünkü sen estetiklisin ve çocugun sana benzemedigini düşünecek ,😀😀😀hsdjdjdjdj haksız mıyım yani yaneee öldügün zaman tanrı sana ben böyle birisini yaratmadım diyip seni inkar edecek ve dünyaya geri gönderecek bu kim 😀😀😀
01 Yorumla
2 ayKendini böyle hissetmen çok insani ama lütfen unutma; sosyal medyadaki kusursuz görüntülerin çoğu filtre ve profesyonel dokunuşların eseri. Gerçek güzellik senin doğallığında saklı. Kendine odaklandığın, seni mutlu eden bakımlarla (cilt bakımı, sağlıklı beslenme, spor gibi) ilgilendiğin bir süreç seni çok daha iyi hissettirecektir. Başkalarıyla kıyaslamak yerine, her gün kendi en iyi halini keşfetmeye çalış.
00 Yorumla
Kendini sevmekle hatta tanımakla başlayabilirsin. Önce kıyaslamayı bırak tabi. Çünkü kıyas, şeytanın mirasıdır. Her insan biricik ve özeldir. Kimse gibi olmak zorunda değilsin. Kendini tanı, sev ve kabullen. Herkes kusurlarıyla güzel. Düşünsene herkesin aynı olduğunu. Kaşı gözü tepkisi saçı başı hatta giyimi üslubu bile aynı! Kabus gibi gelmiyor mu kulağa?
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Güzel Arzu, içten yazına sarılıyorum önce 🤍
Bak canım, şu an gördüğün çoook kişinin güzelliği filtre, açı, estetik, ışık oyunu… Gerçek hayatta hepimiz insanız; gözenek, sivilce, asimetri normal.
Sen önce cildine, saçına, bedenine nazik ol; düzenli bakım, su, uyku, hafif spor, sana yakışan saç ve kaş şekli, yüzüne giden doğal makyaj mucize yaratır 💄✨
İstersen ufak estetik dokunuşlar da tabii ki tercih, ama “değersizim” noktasına asla gelmemeli. Değerin yüzünle ölçülmez. Kendini sevme sürecinde zorlandığında, istersen birlikte adım adım bakım ve özgüven rutini bile çıkarırız sana 🌸💫00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
45Cevap
- Güzellik & Bakım konusunda 47,4b cevap paylaştı.
u 2 ayOnlar yapay. sen kendini sev
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)2 aySeninki yine iyi. Ben estetikle çirkinleştim. Güzelim simetrik burnumu sadece biraz kaldırmayı beceremeyen doktor burnumu daha da düşürdü, yamuk yaptı ve deliklerini bile farklı yaptı. Zar zor kıt kanaat biriktirdigim para ile burnum daha kötü oldu yani. Şimdi düzeltmek istiyorum ama hem param yok hem cesaretim kırıldı hem de yine kötü olmasından hatta daha da kötü olmasından korkuyorum. Şanssızsan benim gibi hiç estetik işlerine bulaşma.
20 YorumlaTeheccüd'e kalk. Kimsenin yapıpta söyleyemediği şeyi söylüyorum Teheccüd namazı. Teheccüd namazı insanın kalbindeki kötü noksanları def eder, yüzüne nurluk getirir. Hani derler kalbinin güzelliği yüzüne vurmuş o misali.
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)2 ayAhhh eskiler eskiden estetik algı diye bir şey yoktu estetik nedir bilmez dik şimdi herkes herkes gibi çok mu güzel her insanın kendine göre güzelliği var kilişe olacak belki ama illa da kendini kötü hissediyorsan değiştirmek istediğin yerlerini yaptırabilirsin ama bana kalırsa gerek yok
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)2 ayEstetikle elbette degisim oluyor ama bu tur amelyatlar ucuz islemler degil bu gun bir burun estetiği bile 70 binden başlıyor tüm yüze islem yapilsa bu daha da pahali oluyor bende düşünüyorum kizlar beni beğenmiyor aynada cok guzel görünüyorum ama arkadaşım videomu cekti inan artik kameralara küstüm
05 Yorumla- 2 ay
Bunun sebebi arka kameradaki görüntüne aşık olmaman birine aynadaki görüntünü sorsan sana normalde daha yakışıklı göründüğünü söyleyecek emin ol ve aynada kendini beğeniyorsan emin ol gerçekte daha netiz daha çekiciyiz daha güzeliz o yüzden realde yakışıklı olduğuna emin olabilirsin inanmıyorsan sıradan birine aynada ki görüntünü ve realdeki görüntünü sor
Cevap sahibi2 ayYani anlamıyorum kamerada yuzum yamuk gozlerim kocaman yuzum ters cikiyor ama aynada oyle guzel simetrik cikiyor dediğini yapacam ayna karşısında sorcam beni boylemi görüyorsunuz diye. Ama uzmanlar insanlar arka kameradaki gorununtun gercek oldugunu ayna ise yanıltıcı oldugunu söylüyorlar
- 2 ay
Kamera ışıktan dolayı olsun açıdan dolayı olsun normalde olduğundan daha kötü gösteriyor en basitinden burnunu olduğundan daha büyük gösteriyordu ve kamera kalitesinde görmüyoruz aynadaki canlılıkta görüyoruz , diğer konuda da aynadaki halimizden daha güzeliz buna emin olabilirsin mesela bunun içinde gözlem yapabilirsin, insanlar aynaya bakarken suratlarına baktığında realde suratlarının daha düzgün olduğunu güzel olduğunu anlıcaksın
Cevap sahibi2 ayTeşekkür ederim az once telefonun arka kamerasında kendimi cektim cok kotu cirkin umarim insanlar beni böyle görmüyordur dediğini yapacam
2 ayEstetikli kızlardan nefret ediyorum. Hepsi birbirine benziyor. Hele kocaman dudaklı olanlar. Bu tarz kızları DİREK ELİYORUM diğer hiçbir özelliğine bakmadan. Çoğu da toksik ve yetersizlik hissi yaşıyan tipler
10 Yorumla
2 ayÖyle bir takıntım yok güzellik bile karın doyurmuyor ilişkileri bozuk ise dünya güzelini bile harcarım motive konuşmam bitti ve gidiyorum maymunların esnetik olması saçma sonra çocuk doğunca goril gibi meymun gibi
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 313 cevap paylaştı. herkes estetikle çirkinleşirken sen doğal kalmalısın.
00 Yorumla
2 ayHerkes estetikle güzelleşmiyor, sosyal mecralarda sunulan şey o sadece. Kendini daha güzel görmek adına yapacağın yine fiziki müdahaleler mevcut yine daha uygun ve ulaşılabilir şekilde.
00 Yorumla
2 ayBence böyle hissetmenin sebebi kendi özelliklerin ile ilgili değilsin ve karşına cikan insanlarin guzellik algisiyla uyusmadigini düşünmen ile kaynaklı.
Seni güzel yapacak olan şey
Tatli bir koku ve seninle geçen anıların guzelligidir iste o zaman dunyanin en güzel gözlerine sen sahip olursun.
Seni tamamlayacak insani bulmalısın. Bu bir arayis değil kendine odaklan o insanin zamani gelir00 YorumlaHerkes birbirine benzedi yüzüne estetik yaptıra yaptıra bence doğal daha çekici
30 YorumlaHerşeyden önce kendini sev.. Sen kendini sevmezsen kimse sevmez. Vee çirkin olmadığına eminim
20 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 824 cevap paylaştı.
2 ayestetik yaptıran kadınlar benimde hoşuma gidiyor. görünüşünden ziyade, görünüşüne önem veriyor olması mental olarak ilgimi çekiyor. ama bu demek değilki estetik yoksa çirkinsin.
00 Yorumla Herkes birbirine benziyor zaten, kendini beğenmen gerek.. illa estetik yapmak zorundasın diye bir şey yok.
00 Yorumla
2 ayGüzelik göreceli bir şey öyle düşünmene gerek yok.. yüzünde bir ton boya olan her tarafı düzeltme olanları boş ver
00 Yorumla
2 ayBurnun kavisli falansa yaptir estetik ama diğer türlü bir şey yapma yüz çok bozuluyor
10 Yorumla
2 ayBende öyle hissediyorum ki lise yıllarında ve unide en güzel kızlardan biriydim fakat estetik o kadar arttı ki kendimi çok doğal ve çirkin hissetmeye başladım fakiriz belkide
10 YorumlaAllah sağlıktan yoksun bırakmasın güzellik gelip geçici
10 YorumlaBen doğalım ve herkes çok güzel çekici olduğumu söylüyor şükür
00 YorumlaBen bi kadının aşırı derecede çirkin olduğunu hiç görmedim ve hiç sanmıyorum.
00 YorumlaSeni olduğun gibi sevenlere itibar et diğerleri önemsiz
00 Yorumla
2 ayDüşündüğün kadar çirkin olmadığına eminim, kafanda kuruyorsun..
00 Yorumla
2 ayBelki cirkin degilsindir de sen kendini oyle hissediyorsundur
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 1,6b cevap paylaştı. İnsanın içinde ne varsa, dışına da o yansırmış 😉🤣
00 YorumlaÖncelikle kendini sev kendinle barış elbet seninde bir yerlerde bir kısmetin var emin ol
00 YorumlaGüzellik göreceli bir kavramdır belki de başkası seni çok güzel görüyor
01 Yorumla
2 ayDoğal güzellik daha iyi estetik gereksiz ciddi boyutta fiziki sorun yoksa
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)2 ayHaberin olsun escort muamelesi görüyorlar... fazla güzel olmak escort görüntüsü veriyor kadınlarda.
023 Yorumla
Cevap sahibi2 ayBaban annenin içine boşalmadı mı? baban da sapık ve ırz düşmanı o zaman. Yobaz köpekler nerden geldiğiniz de neyi eleştiriyorsunuz. Doğal bir olguyu geri kafanızla eleştiriyorsunuz.
Cevap sahibi2 ayHadi ordan bir imza mı anın vajınasına boşalmasını düzgün ve olabilir kılıyor 😂 hayat kadını burada başlıyor bile. Bir imza olmadığında sapıklık oluyor. İmza olduğunda mı kabul edilebilir oluyor. hadi ordan içten pazarlıklı pislik.
Cevap sahibi2 aySaçmalıyorsun. Yobaz bir canım. Hollandalı bir türk var. türkiye doğumlu 3 çocuğu var hala daha adamla evlenmemiş en büyüğü 37 yaşında en küçükleri 24. Al popona sok şimdi pıçı... Yobaz canım. Türkadınlarının orpluklarından evlenmeden sekse karşı olmaları çocuğa karşı olmaları.
Cevap sahibi2 ayAvrupada bir allahın kulu evli değil çocuğu da var cinsel hayatı da var. evleri bile var mq. orada evlenseler bile kadın türkiyede ki gibi 3 milyon tl zarara uğratmıyor. Türk kadınlarının orplarından evlilik merakı. Zaten normal insan gibi evlenmiyonuz bitmiyor. nişan kına düğün nikah olana kadar adamın testisinde bir şey kalmıyor ya aldatıyor size hıv felan bılaştırıyor namuslu ayağı yaparken orpnun ağa babası oluyorsunuz ya da nikahakı basıyor evlilik içinde de orpluk peşinde olduğunuz için öldürülüyor dövülüyorsunuz. Sizin gözünüz sekste zevkte olmadığı için evlenseniz de işiniz rast gitmiyor. Amacınız orpluk sizin.
- 2 ay
Kimse senin gibi vasıfsız fakir çirkin biriyle evlenmicek mk yazık sana sen burada cinsellikten yakınırken yoldan geçen biri bile bakmıcak Kimse sana vermediği için en sonunda gtüne kazık bile sokrsın sen sendeki kadın düşmanlığının tüm sebebi senin böyle orspu olman ağlıyorsun Kimse sana vermiyor diye senin gibi bir garibana bırak vermeyi selam bile vermezler köpek
Cevap sahibi2 ay😏 Birilerinin canını çok yakmışım 👅 kendine üzül çünkü keyfim yerinde sabah seksimi aldım ben. Paranın açamıyıcağı bacak yok. Erkek evde kalmaz çalıştığı sürece. Sen kalırsın ama.
- 2 ay
Ben de çalışıyorum ama aramızdaki tek fark senin gibi orspu olmamam sen şimdi bu uydurduğun fantezinle nasıl da mutlusun ay ben kıyamam sana çen orspu mu oldun merak etme sıra sana da gelicek seni de skicekler sadece gece köşe başında ya da köprü altı yerlerde beklemen yeterli olucaktır kafana kese kağıdı geçirip hallederler
Cevap sahibi2 ay@emoli15 Erkeklerin size bakması için geçerli bir sebep söyle hadi. bacak arası dışında bir şey söyle. Yemek? temizlik? Yapmazsınız. yaparsanız kan kusturursunuz. eeee ne faydanız var erkeğe? beklentiye gelince ver yansın onu isterim bunu isterim... Sen bana ne vericeksin dediğinde bacak aranız dışında bir şeyiniz yok bunu iyi yaz kafana.
Cevap sahibi2 aySenin ne aldığının bir önemi yok. Önemli olan hissler ve heycan. Vajınanın ilk 4 cm en çok duyarlı. 10 cm+ her türlü penis zevk almak istiyene verir. Bak bakalım ne yok sizde. Sizin rahminiz boydan boya 16cm. 22 cm biri gelince trampı görmüş venezuella başkanı gibi olursunuz 👅
Cevap sahibi2 ay😏 çok gücendim.👅 Aptal utandırma taktiklerini ve manipülasyonlarını al kıçına sok yavru 😗
Gizli Üye(25-29)2 ayÇirkin mi hissediyorsunuz? Yoksa çirkin diyenler olduğu için mi bunu kabullendin.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)2 ayEstetikli insanlarla kendini kıyaslama. Senin güzelliğin kendine has
00 Yorumla
2 ayEstetikle güzelleşmek demeyelim de haneye bir klon daha eklemek diyelim biz ona. Birbirinin kopyası oluyor her geçen gün çünkü insanlar.
00 YorumlaBir kız estetikle güzelleşmez güzelse estetikle daha güzel olur estetikle güzelleşemeyen çok insan gördüm
00 YorumlaBoşverin bunlar para tuzağı. Özellikle öyle bir yüzü vücudu normal hale getirmeye çalışıyorlar. Bugunku aklım olsa güzellik merkezine bile gitmezdim
00 YorumlaSen kendine güven ve sev inan sana da etrafında ne kadar güzel kız diyen vardır özgüvenli ol
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)2 ayBende öyle hissediyorum. Hep çirkin oldugumu düşünüyordum zaten şimdi birde 32 ye girdik. İyice çirkinleştim.
02 Yorumla- 2 ay
@Byzabeyza muhtesem yorum
Sebep ne çirkin hissetmen için
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 969 cevap paylaştı. Bence hepsi yapay işte ben sevmiyorum
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 458 cevap paylaştı.
2 ayÇirkin kal biz seni böylede sevmiyoruz
00 Yorumla
2 ayDoğal kalmalısın doğal olanı güzelleştirebilirsin
00 Yorumla
2 ayEn ufak estetiğim yok çok şükür
00 Yorumla
2 ayBakım yap spor yap kendine zaman ayır kendini sev
00 YorumlaBende öyle takma kafana
00 Yorumla
2 aySpor yap benim gibi ol
010 Yorumla- 2 ay
Spor yapan biri
- 2 ay
Formumu atabilirim
- 2 ay
Bence de alma kiskanirsin
- 2 ay
Görmeden bilemezsin yeğenim
- 2 ay
Evet benim doğru siz kimsiniz hanımefendi
Sende estetikle güzelleş
00 YorumlaDoğallık en büyük güzelliktir
00 YorumlaBen de Çirkinim Beni seven böyle sevsin Çok da tın
00 YorumlaEstetik ve spor
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 432 cevap paylaştı.
2 aySenin doğal güzelliğin bence güzel öz güvenli ol
00 Yorumla
2 ayHiç bir şey seni alan böyle alsın
00 Yorumla
2 ayNerenin neyini beğenmiyorsun
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)2 ayBen de çirkinim. Bıkkınım..
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)2 ayGüzellik göreceli bi kavram
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)2 ayBişey yapma doğal görün
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)2 ayMelike eziği sandım seni biran
02 Yorumla
Cevap sahibi2 ayMk tatlım sana mı dedim
Cevap sahibi2 ayKeva şe
2 ayYapay güzel olcağımıza çirkin oluruz daha iyi
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)2 ayne varmış sende
00 Yorumla
2 ayEstetikle uğraşmayın önemli kalp güzelliği
00 YorumlaFoto nerde yok mu foto
00 Yorumla
2 ayBendede bu sorun var
00 Yorumla
2 ayArzulu hal alırsan güzellik bölümünü baskilarsin
00 Yorumla- Devamını Gör (21)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer