Bir erkeğin en az 1.90-2.10 cm olması gerektiğini düşünüyorum. Yanlış mıyım kızlar?
2 ay
Bir erkeğin en az 1.90-2.10 cm olması gerektiğini düşünüyorum. Yanlış mıyım kızlar?
Şahsi tercihin olabilir buna kimse karışamaz.
Ama bir çok kişi tercih etmez, genellemek ve bu şekilde “olması lazım”demek bence uygun değil.
Ben 1.51im, 2.10 ne, adamın kafası üst kata mı çıkıyor öyle olunca hiç o kadar uzun görmedim 😵
Tamam sana 1.90 falan tabi ki olur ama senin boyunda kadın sayısı çok az. Erkek dediğin illa böyle olacak demeyelim de, senin yanına yakışacak erkek öyle olmalı diyelim.
Orasını bilemem
Benim sevgilim 1.87
Mesela 1.77 olsa sanki daha iyi olurdu. Şimdi yanında kalıyorum fındık kadar
Sevgilimi çok seviyorum her şeyinden çok memnunum. Ama topukluyla bile dudağına yetişemiyorum 🤭🤭🤭
şahsen 200 metre olsam 181 kızı tercih etmem. yürüyen aksamı çok çabuk bozuluyor.
Keşke öyle olsaydı bir tekmeyle uçururdum karıları valla. 181 boyum var ama 190 sanki sanırsın arada 50 cm fark ediyor. Nedense 180den sonra her bir cm boy farkı ciddi fark ediyor.
Cevap
35Cevap
yanlışsın evet
Yanlışsın bi insanın elinde olmayan şeyin gerekliliği olmaz
@Meçhul_Kadın bu tarz konular genelde hep sosyal medyada falan abartılıyor normalde böyle konuşmalara ne şahit oldum ne duydum ne gördüm tamamen algı oyunu bence bunlar
Olabilir o zaman kendine uygun birisi bakarsın neden buraya erkekler an az şu kadar olmalı diye ülkemize göre uçuk sayılar yazıp insanlara kendini kötü hissettiriyorsun
@ErenEngin22 evet normalde bu kadar önemli kriterler değil bunlar çoğu kişi takmıyor millet medyada ahkam kesiyor
Olabilir abla sen kaç tane erkek arıyorsun ki zaten bulursun kendinden uzun birini bakaraın yoluna bunun erkeklerle ne ilgisi var
@Meçhul_Kadın bir ara tip moda olmuştu güzellik yakışıklılık vesaire işte 2010larda 2020lerde de boy meselesi çıktı 2030larda bakalım ne çıkacak saçma sapan konuşuyor herkes vasıfsız insanların vasıfsız kriterleri işte kafa bunlara basıyor her zaman derim kriterlerle İQ her zaman doğru orantılıdır tutup da tıp fakültesinde diş hekimliği fakültesinde mühendislik fakültesinde hukuk fakültesinde okuyup bitiren diplomalı bir kızla liseden zorla diplomayı almış veya direkt liseden terk bir kızın kriterleri en basitinden bir olmaz bunu söyleyince herkes ceryan ediyor
@ErenEngin22 katılıyorum. Bu tarz insanları kaale almamak lazım
@Meçhul_Kadın aynen sonra da diyorlar erkekler neden bazı kızlara kezban diyor falan oluyor sen saçma sapan şeylere takılı kalıp genel anlamda erkeği düşünmezsen tabi derler boyu kısadır ortalama tiptir ama devlet büro memurudur mesela veya ne bileyim mühendistir erkeğin bu zamanda mesleğinin hiç mi önemi yok sanki maddi durumun hiç mi önemi yok diksiyon konuşma tarzı hiç mi önemsiz olur genel düşünmek lazım bende mesela böyle huy yok ben kızı genel değerlendiririm daha önemli unsurlarla ön plana çıkmazsa önemliler önemsizleri geçer onları görmezden gelirim ama çoğu kızda bu strateji yok sonra yalnızım diyorlar
@ErenEngin22 strateji işi değil bu zaten herkes kendine uygun birisini bulsun birbirine tip için bağlanan ilişkiler zaten sınırlı süreli oluyor daimi olmaz. Biraz beklenti işi bu işler
@Meçhul_Kadın onu bilemem de ben kızı genel değerlendiririm kızlar bir şey takılı kalabiliyor bazı şeyler önemliyse önemsiz bence görmezden gelinebilir o olmasa erkekten sonuçta bir şey eksilmeyecek bazı şeyler saçma kız tarafında
@ErenEngin22 olabilir haklsınjz
@Meçhul_Kadın kim çıkardı şu boy mevzusunu ya eskiden tip mevzusu vardı onu bıraktılar şimdi bunun üstünden gidiyor herkes ay allahım delinin biri kuyuya taş atmış diğerlerini atmaya başlamış hesabı ya rabbi herkese akıl fikir versin
@Meçhul_Kadın o zaman bende diyeyim memur çiftçi işletmeci harici her türlü insanı insan yerine saymam diyeyim olur mu öyle bunları neden örnek verdim memurun içinde her türlü öğretmen mühendis hemşire avukat hepsini barındırıyor kazanç 60 70 bin en aşağı çiftçide tarla arsası malı var dönüm başı 200 300 bin işletmeci ise iş yerinden kazancı fazla bir iş yerini kiraya versen 100 binden aşağı zor verilir yani bu zamanda o zaman ben diyeyim bunlar harici evlenilmez insan yerine saymam diyeyim hoş olur mu illa yani böyle konuşmak lazım böylelerine
Çok uzun boylu bir kadın için ideal bir kriter ama ben mesela 1.61 im 1.80 de olur benim için. Aşağısı benim boyumda gibi oluyor.
Daha aşağısı*
En az dediğin şey bir alt limit belirtir aralık değil
bence dengi dengine daha iyidir 15 cm fark olsa yeter topuklu giydik mi denk olsa kâfi :)
Ama benden 15 cm uzunu bile 195 üstü olur
Çünkü boyum 181
Sana hak bacım 😂😂😂 bizim ne haddimize 190 filan 😂
😂😂😂😂 tüm kızlar kendinden uzun erkek istiyor yalan mı
Yalan ben istemem 😄
Aa neddn
Ben 1.56 yım eşim 1.75 ilk buluştuğumuzda sen çok uzunmuşsun deyip ayrılmayı çok düşünmüştüm 😂
Aaa gerçekten mi
Valla o da gülmekten çatlardı ben böyle deyince hiç ciddiye almadı tabi beni 😄
Çok şaşırdım
boyum 156 genellikle 2 metre erkeklerdeb asagi asla cikmam
sebep? boş zamanlarında deve dötü mü yalatacaksın?
Ya bu kafa tarzını anlamıyorum genel olarak 150 kız gelip bu şekilde konuşunca rahtsız edici oluyor ama böyle 180 civarındaysan da haklısın ne diyim
yanlış zamanda doğmuşsun yıllar geçtikçe insanlar küçülüyor
185 ten uzun insan sayısı dünyanın yüzde 2.5 u evde kaldın otur😀
Babası 170cm olan kızlar 190 ve 210 erkek hayali kuruyor fıkra bu kadar😂
bazı ülkeler var erkeklerin çok uzun olduğu ancak türkiye onlardan birisi değil, bu arada suratıma tekme atsan sonra suratımda 43 yazsa nasıl olur ki
181 im boydan sorun yapan bir kıza daha denk gelmedim
Senin boyun da uzunsa iyi olur
O zaman haklısın
156
Sende o kadarsan böyle düşünmen normal.
o kadar boyu ne yapacaksın :D
Nasıl yapıcaz abla onu be
E benim boyum 177cm
Yaşım da 26
Daha fazla uzamaz ki boyum
Bide zengin olmalı ama
Doğru ama ben 1.89 😑
Tabanı kalın ayakkabı bulmaya gidiyorum 😃
Düşünebilirsin tabi ki.
siki de 40 cm istersiniz
Kapı'dan geçemez nettin gı :D
Kesinlikle öyle
Yav nene sen erkek bulursan öp başına koy.
paket yapayım mı burada mı yersın
210 altı kendine erkeğim demesin bi zahmet
Git zürafa ile takıl
Tamam işte
Kezbanlık kriterleri reklamı
Kız ne kadar olmalı peki
Senin fiziğin de harika ama
ters orantı olur dikkat et derim.
onu demedim de neyse
KSNSNZSKXJZLXJXKDJ anlamamış
Kavak ağacı ile evlenemezsin kendine gel feriha
Benim boyum 1.84 senin kaç
Benden kısasın demekki uzun değilsin
Uzun kadın hiç sevmem kadın dediğin 1.55 olacak cebine koyup gezdireceksin
Oha Latife 1.84 kısa mı gerçekten
Bana bağırma tamam senin istediğin 190 olsun
Naptın baba
Neden?
Maşallah.
Senin kararın
en fazla181-183
Biraz fazla değil mi
3.30 olmali
tam 2'y'le tutturdum demek ki :)
Haklısın.
Yanlışsın
İnşallah olur
Vardır neden olmasın
Bakacağım haber ederim
Senin kaç boy
Bencede 1.85 felan
Adamsin
Çok uzun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?