Dikkat çeker miyim artık, ben de gelip tanışsınlar, bana baksınlar istiyorum

Dikkat çeker miyim artık, ben de gelip tanışsınlar, bana baksınlar istiyorum

Kendini nasıl güzel hissediyorsan öyle yap, bir başkası için yapma. Erkeklerin yarısından fazlası bence zaten cinsellik için yaklaşıyor yaklaştıklarında. Yani çok da kafaya takılacak bir şey yok merak etme. Sanırım 18'den küçüksün, ilgi istemen normaldir ama çoğu ilgi masum değildir.
Böyle anlayışlı olduğun için teşekkür ederim 🩷20 yaşındayım ve tipim ortalama olduğu için artık kendimi güzel hissetmek istiyorum güzel olunca da zaten erkekler ve kızlarda arkdaş olurlar maalesef dış görünüşte önemli. Bu arada ten rengim buğday sarı yakışmaz değil mi kızıl daha iyi mi olur
Yani biraz da yaptırmak istediğin rengin tonuna bağlı, sarı da yakışabilir kızıl da ama ben boyalardan anlamıyorum ilgi alanım olmadığı için. Güzellik göreceli bir kavram ayrıca. Bir başkasının çirkin bulduğunu bir başkası güzel buluyor. Ayrıca aklı başında insanlar birine sadece görünüşü için yaklaşmaz merak etme.
Guzel hissetmek icten gelir ozguven eksikligin var bence. Erkekler 2 boya ile kandirilcak canlilar.
@Neyapsamkineee aslında altı boş özgüvenim yok hani güzel olmayan biri kendine güzelim vs der ya öyle değilim dışardan biri gibi kendi tipimi yorumlayıp güzelsem orta tipliysem bunu söylüyorum kendime gerçekçi oluyorum aslında
Evet oyledir tabi ama ben sunu demek istedim bir erkegin dikkatini cekmek icin yapmamalisin bunu kendini degistirip istedigin renk kizilsa tamamdir yani kendini nasil begeniyorsan oyle yap. bende gercekciyim kendime cok guzelim demem mesela ama ne bir makyaji ne de kiyafeti bir erkek icin giymedim giymemde beni seven her halimle sevsin. Aynadaki kadin kendini nasil hissediyorsa oyle.
@Neyapsamkineee tavsiyen için teşekkür ederimm aslında saçımı boyatınca daha güzel olucam ve kendimi daha güzel bulucum ya mantıken bir ortama ya da üniversiteye gittiğimde erkekler de daha güzel olduğum için tanışacaklar vs arkadaşlarımın olma olasılığı daha da artıcak aslında kendimi daha da güzelleştirmek için yani kendim için boyatmayı düşüyorum ama ardından erkekler için de tabii ama en önemli sebep kendimi daha güzel hissetmek için
Sen bilirsin ama dis gorunus odakli olmak yerine bir erkegin karakteri ile ilgilenmesi daha iyi. Dis gorunusun bir gun bozulursa demekki onlar icjn 0 olacaksin. Bence kizil olmadanda guzelsindir.
Erkeklerin? Dikkatini? Çekmek? İçin mi?
Hani kadınlar makyajı filan kendileri için yapıyordu? Ne oldu o iş ya?
Bak bu kadın, diğer kadınlardan çok akıllı.. Çünkü dürüst.. Eveleyip gevelemeden dan diye söyledi, yılların yalanını peçete gibi attı.. Helal olsun..
Kadınlar makyajı açık giyinmeyi kendileri için yapsaydı, evde pijama ve makyajsız dolaşmazlardı. Dışarıya iyi güzel gözükmek için yapıyorlar. Evet tam olarak erkeklerin ilgisini dikkatini çekmek için daha güzel olmak istiyorum o yüzden saçımı boyatıcam
Bu kadın çok zeki.. Böyle kadından korkarım.. Erkekleri zekanla daha iyi etkilersin, gözlerine hitap ettiklerin çürük çarık olur..
Ne alaka kardesim ben evimde kimse beni görmesin ben yine süsüme püsüme bakımıma özen gösteririm çünkü kendime değer veriyor umut kendimizi daha iyi hissetmek için yapıyoruz
Yalandan kızı pohpohlama
@Aşkgirdabı Kadınlar kendini görmek ve göstermek ister. Bu kadının fıtratında var. Sadece siz sözle yalanlamaya çalışıyorsunuz. Böyle düşünen kadın ya sa*laktır fıtratını bilmiyor ya da yalancıdır fıtratını inkar ediyor. Bu kadın bu yüzden sizden zeki, hem doğruyu söylüyor hem inkar etmiyor
Erkekler için süslenmiyoruz kendim için yapıyorum okey
@Aşkgirdabı he he öyle
Ben evde de makyaj ve elbise ile geziyorum bazen ahaha cok komik cidden.
Aynen öyle yalandan kızı pohpohluyo sanki anlamıyoruz jdjdj
Kudurmaya devam. Gerçek değişmez.
Bence dikkati görsellikle değil duruşun, kişiliğinle çek. Erkekler kolay tavlanır ama kolay kızdan da çabuk uzaklaşır. Bu dediğim kulağına küpe olsun.
Güzel kalpli kızım 💕
Kızıl saç kesinlikle dikkat çeker, orası net 😍 Hele ten rengine ve tarzına uyarsa, girdiğin ortamda gözler mutlaka sende olur. Ama şunu da söyleyeyim: En çok çeken şey saç rengi değil, özgüvenin.
Saçını sadece erkekler baksın diye değil, “ben böyle daha çok kendimi seviyorum” dediğin için boya. O zaman hem daha çekici görünürsün hem de enerji manyetiği gibi insanları kendine çekerisin 🔥✨
Cevap
47Cevap
Kızıl bi tık yaşı arttırıyor bence siyah yap, tenin beyazsa daha güzel durabilir
Doğal saç rengim siyah zaten herkes soruyor doğal saçın mı boya mı diye
E ne güzel işte zaten güzel 🥰
Bi tık parlasın dikkat çeksin dersen böğürtlen siyahı var üzerinden onu geçebilirsin.
Teşekkür ederimm🩷 o böğürtlen siyahına bir bakayım sence o mu daha çok dikkat çeker yoksa gece mavisi mi bu arada ten rengim buğday ama kapatıcı vs sürdüğümde beyaz oluyor zaten ten rengim beyaz ama güneş kremi hiç sürmediğim için yüzüm buğday tende
İkisini de denedim mavi siyahın mavisi çok hızlı alıyor kalan siyah soluk ve cansız oluyor 😔 o sebepten böğürtlen siyahını tercih ederim ben şahsen tenine de gider bence
*akıyor demek istemiştim
Ulen erkekler değil kızların dikkatini çekmek sağlık için bile tuvaletten sonra ellerini yıkamıo sen bi de saç boyican vallahi pes
Kızlar bile dış görünüşe göre arkadaş okuyorlar üni ortamında o yüzden mecbur gibiyim
Hayır değilsin saçma saçma konuşma ayrıca fotodaki ton çok kötü mahalle arasında 35 yaş üstü kadınlar bu rengi kullanıyor yapacaksan koyu kestaneye kaçan bi kızıl ya da bakır yap bu ne patlıcan moru gibi
Teşekkür ederim tavsiye için ten rengim buğday o zaman bakır yapayım ve buğday tenli olduğum için sarı çingene gibi durur değil mi
Buğdaysa sana koyu kestane kızılı çok yakışabilir bakırdansa bakır daha çok bembeyazlara yakışıyor. Dediğin gibi sakın sarı yapma yoksa daha koyu tenli durursun ve çingen givi olur
Ayyyy çok teşekkür ederim askm benim🩷🩷
Ne demek bebişim her zaman bi bacımsuya yardım ederim😘
Askm pek son bişey sorucam şarap kızılı ya da ateş kızılı yakışır mı
Net ateş kızılı derim ama düzgün olmalı bazıları açık renge kaçıyor öyle olmasın böyle dolgun bi kırmızı
Ya aşksın aşkkkkkkk🩷🩷🩷
Az biraz açık giyinmen yetiyor zaten dikkat çekip gelmeleri için. Sen neden gelmelerini ve dikkat çekmek istiyorsun mikis mi istiyorsun. Ne gerek var ki bunlara direkt yazanlarla ayarla ya da burada da dolu ajshs
Erkeklerin dikkatini çekmek için buna gerek var mı bilmiyorum
Beğenilmek ilgi çekmek herkesin hoşuna gider bence
Bakınca da savcılığa şikayet eden cinsiyet değil mi bu?
Yok öyle değilim
Onu yapmana gerek yok ki bir yerlerin belli edecek şekilde giy zaten yazarlar gelirler
Söyle gö.. ü dönük
Erkekler için yapman saçma, önce kendin için yapsana
Başka birisi için kendini obje etmeye gerek yok, kendin ol.
Wow çok güzelsin yapıcan erkekleri git bi kızla ol
harıkasın ya keske boydan da görebılsem senı :D
Tipin dikkat çekiyor zaten engelli tipi var zihinsel engelin nedir
Geçenlerin ensesine şaplak at daha çok dikkat çekersin
Yaşım yaşına uygun olsaydı o renkle direk nikah kıyardım ama kaybettim
Ankara daki kiz miydin kecioren baya iyi gel dedim yanima
Erkeklerin dikkatini cekmek icin kendini degistirmek uzgunum ama eziklik. Aynaya bak kendine ne yakisiyorsa onu yap. Seven seni her halinle sever. Eekeklerin dikkatini cekmek istiyorsan ciplak gez bak dikkat cekersin
Bende kızılım ama hiç talip yok 😄
Dbdbdbdbdb kızılın çok açık gırtlak renkse değiştir aşko talip gelir
Yok çok açık degil valla sarı oldum kızıl oldum yine gelmedi. 😄
O zaman her yerini ac madem bu kadar erkek istiyorsun :)
Herkesin baktığı bilmem kaçıncı el olacaksın o zaman asıl kimse bakmaz sana eskort muamelesi görürsün
Seni sen olduğun için sevmeliler. Sadece dış güzelliğini sevecekse sevmesin zaten.
Erkeklerin dikkatini günü birlik çekersin sorna ortada bir şey yok en seni yüzüne bakmazlar
Değmez ya yanarsa bku yersin 🤣
Çok açıcı ile açmıycam zaten turunculaşınca üzerine de kızıl geçicem
Çirkinsen olmas
Tipim 10/6 yine de olmaz mı be
Olur hadi senimi kıracam
Yinede çekemezsin
Puahahaha sebep erkekler kim ki
Erkekler kim ki diyorsun erkeklerin dikkatini çekmek için saçını kızıl yaptırmak istiyorsun bravo 👏
Neden niçin dikkat çekmek istiyorsun
fosforlu yeşil yap daha çok dikkat çeker
Eğer fotodaki senden ve dikkat çekmiyorsan garip
Başkaları için değil. Kendin için yap
Kılda keramet olsaydı... De çıkmazdı
Tövbe estağfurullah tövbe
Amaç ilgi çekmekse olmuyor
Sadece kızıl saç yeterli değil
Erkeksizliğe dauanamiyor artık oda haklı
Bu tipe gelinir şimdi 😂
Hatun tas gibinyalnzi al
Sarı yapsaydın ya
Daha çok çekiyor
Sarı yapmam ten rengim buğday
Ten rengin çok güzel bu arada
Kızıl yapmana gerek yok
Normalde çekmeyen böyle cekermi
kızıl en sevmediğim renk
Sarı seviyorlar aşko
Aşko saç rengim doğal siyah yakamam saçlarımı
gerek var mı
Var kanka var artık erkek arkadaşlarım olsun istiyorum
tamam olur da boyaya falan gerek yok zaten çirkin bişey değilsin gayet iyisin boydan görmedik ama olsun :)
Foto da ki ben değilim güzel de sayılmam çirkinde 10/6 tipim boyayacağım
o zaman seni görelimmmm
Aferin
Yapma yanarsın
Yaap
Kızıl pişmanlık
Hiç bakmiyorlar mi
Tamamdır
E dene bakalım
Gereksiz
Işok gibi parlarsın
Pek sanmıyorum
Kolay gelsin
Yapmışsın zaten
Ah çok isteridm tanjsmak da gizlisin
Ne qlaka
Çekme boş ver
Eziksin
kumral daha iyi yakışır dene
popon güzelse bakmıyoz face'e 😄
bu kız baya dikkat çekiyor mesela
Arıyorsun değil mi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?