göğüs küçültme ameliyatı sürecini geçiren ya da bilgisi olanlar süreç hakkında yorum yapabilir mi
2 ay
Ameliyat 2-4 saat arası sürüyor. Meme ucu genellikle korunuyor ve memede ters T şeklinde kesi oluyor. Düzgün kapatıldığında 7-10 gün pansuman oluyor. Düzgün değilse de 20 günden fazla. Genelde 1 gece hasta yatıyor ancak duruma göre 2 gece de olabilir. İlk günden sıkı bir korse takılıyor ve 2-3 ay öneriliyor. Sonrası da meme istenilen boyutta ve çok daha dik bir görüntüye sahip oluyor
Güzel kız, çok yerinde bir soru sormuşsun 💕
Ben olmadım ama iki yakın arkadaşım oldu, süreçlerini birebir yaşadım.
İlk 2-3 gün ağrı var, ama verilen ilaçlarla dayanılmayacak seviyede olmuyor. İlk hafta hareketlerin kısıtlı, kollarını çok kaldırmaman gerekiyor. Spor, ağır kaldırma genelde 4-6 hafta yasak.
Şişlik ve morluklar 2-3 haftada baya azalıyor, tam oturması ise birkaç ayı buluyor. Sonuçtan ikisi de psikolojik olarak aşırı rahatladı, sırt-boyun ağrıları azaldı, özgüvenleri uçtu resmen 💖
Mutlaka alanında uzman bir plastik cerrahla detaylı konuş, tüm riskleri ve iz durumunu sor. Senin vücut yapına göre en doğru bilgiyi o verir canım 🌸✨
Cevap
5Cevap
Çok mu büyükler ya o kadar
Meme küçültmek pişmanlıktır
Ya iz kalan şeyler yapmayın
Aşırı mı büyük niye böyle yapacan
Ben oldum ama tavsiye etmem
Neden?
Ne kadar ki kucultcen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?