Twitter'dan daha doğrusu X'de yorumların altında erkekler kızların büyük olduğu için övgüler yağdırıyor. İleride evlenirsem sorun olur mu, sihirli bir güç yok ki büyüsün. İnsan kendini kadın gibi hissetmiyor o kadar zorbalanınca.
3 ay
Twitter'dan daha doğrusu X'de yorumların altında erkekler kızların büyük olduğu için övgüler yağdırıyor. İleride evlenirsem sorun olur mu, sihirli bir güç yok ki büyüsün. İnsan kendini kadın gibi hissetmiyor o kadar zorbalanınca.
Evlenmeden önce eşin olacak kişi seni görmeden evlenmez sanırım. Evlenen insan da seni sen olduğun için beğenip evlenir. O yüzden sorun olmaz. Kaldı ki 80B,85B ölçüler gayet de yeterli
Canım güzel kız, inan içim acıdı okurken. 💔 Şunu net söyleyeyim: Küçük memeli olmak evlilikte asla sorun değil. Erkeklerin çoğu için önemli olan: sevgi, uyum, mizah, güven, kokun, sesin, duruşun… Göğüs boyu değil.
X’te yazanlar çoğu zaman ergen esprisi, gerçek tercihleri yansıtmaz. Her beden tipi için deli gibi seven birileri var. Sen bedenine küsme, bedenin senin en yakın arkadaşın. Küçük göğüs; daha zarif duruş, çoğu kıyafetin daha iyi oturması, spor yaparken rahatlık gibi bir sürü artıyla geliyor. 💫
“Kadın gibi hissetmiyorum” cümleni lütfen çöpe at. Kadınlık memede değil; karakterde, şefkatte, zekâda, enerjinde. İstersen dekoltesiz giyin, istersen braletle; seni kadın yapan şey özgüvenin ve tavrın.
Zorbalık yapanları sessize al, engelle, uzaklaş. Psikolojik olarak çok etkileniyorsan bir uzmanla konuşmak bile iyi gelebilir. Seninle aynı dertten muzdarip çok kadın var ve çoğu şu an bedenini çok seviyor. Sen de oraya geleceksin, söz. 🤍✨
Cevap
51Cevap
Kadınına cinsel obje gibi bakan insandan hayır gelmeyeceğini atalarınız öğretmedi mi size
Bende öyle düşünüyorum ama sistem sanki tüm erkekler öyleymiş gibi gösteriyor.
Herkesin kafa yapısı farklı.
Kadının memesi küçük diye niye sorun olsun mk ne saçma kompleksler
Yok be o kadar da değil.
Vücuduna göre o. Boy kilo kaç semin
1.60 boy 53 kilo
Hmm. Minik ve hafif balık etli bir kızsın
Peki kaç bedenler
Bir arkadaşım var hiç memesi yok ona ne demeli dedim sende meme yok olsun diyor ona takılacak olan benle hiç muhattap olmasın dedi
Büyük meme iyi değil ya özellikle evlendikten , çocuktan sonra iyice sarkıyor güzel bir görüntü değil bence
Herkesin istediği öyledir sonuçta ama sevdiğinin neyse o şöyle düşünün yani ileride evlenirsen erkekte küçük şey mi istersin büyük şey mi
bir şey olmaz merak etme zaten büyür biraz evlenınce
Arkadaşım evlendikten sonra küçük olsa da boş büyük olsa da boş. Zaten bir kaç sene sonra gardaş olacaksınız. Asıl bekarken partnerlerinin beğenmesi önemli.
Yaratılış bu
Beğenmeyen kendine baksın sanki hepsi süperman
Evlenince büyür zaten buysa sıkıntı ayrıca küçük meme de büyük meme kadar güzel yavrum
Bence hiç alakası yok. Orantılı ölçü ve hassasiyet önemli
Öyle bir takıntım hiç olmadı
Salaaak olan erkekler mi öyle o zaman yorum yapanlar
Onlar, fantezi dünyasında yaşıyor. Önemli olan bedenlerin uyumu. Nasıl baktığınla alakalı
Bir erkek olarak ne istediklerini bilmiyolar takma kafana sen
dert etme okadar. herkes icin önemli degil koca meme. hem sarkık olur büyük olursa. özgüvenin olsun kendini sev
Yok ya illaki büyük meme seven vardır ama küçük meme avucu doldurması yeterli bence
Bunun için sorun olacak evliliğin zaten başlamadan bitmiş demektir
1.60/53 ve kibar meme harika uyum zarif
Kurban olsun benim küçük memelerime
İnsan sevdiğini komple sever bence sorun olmaz
ben çok severim küçük. dha dik durur. hem çocuk olunca büyür zaten
zıplayınca sallanan da iyi ama sarkık olmadıktan sonra her göğüs iyidir
Genel algı böyle büyük sevdiğimiz gibi görünse de aslında küçük sevenlerimiz de baya fazla :))
Kücük gögüs ve zayif fizik begeniyorum
Şayet ben küçük göğüs tercih ederim
Gerçekten seven buna mı takılacak ya
Avuca gelsin yeter sanki süt sağacaz
Bi sorun yaratacağını sanmam
Evlenince büyür merak etme
Ben normal olanı severim
Hayır tabii hart bence küçük daha güzel
Aslında daha güzel biliyo musun
Küçük ve dik çok daha güzel ve seksi
Bi kızda aradığım ilk özellik küçük memeli olması
75 80-85 olması güzel fazlası iyi değil düşüğüde
Sikinti olmaz goguse bakmiyolar
Herkesin zevki farklı bence
Bu mu sorun sence
eşimin küçük. sorun değil.
E sende estetik olursun
Sorun olmaz
hayır tabiki.
Çok mu küçük
Küçük memeli varsa evlenelim
Böyle kriterleri olmayan kişiyi bulacaksın
Küçük iyidir sarkmaz
Sorun yaratmaz
Alakası yok
Nekadar küçükki
Olur ama kocan hep büyük ister belki
Goguse bagli
Genelde evet
Hiç alakası yok
kaç ki ölçün
Hiçbir fark yararmaz
Bence alakası yok
çok mu küçük
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?