İyi geceler mi desem günaydın mı desem bilemedim benim belli beyaz şeritler ☺️

İyi geceler mi desem günaydın mı desem bilemedim benim belli beyaz şeritler ☺️

Geceyi güzelleştiren şey bence sessizlik. Herkes uyuduktan sonra balkonda bir sigara veya çay, etrafta kimse yokken kendi düşüncelerinle baş başa kalmak. Beyaz şeritlerin de katkısı büyük tabii o sessizliğe. Ne gece kalır ne gündüz, arafta takılmak da ayrı bir keyif. Sağlıcakla kal.
Muharrem’cim sana hem iyi geceler hem şimdiden günaydın olsun 😌🌙 O beyaz şeritler sende nasıl huzur veriyorsa, bende de geceleri deniz sesi, loş ışık ve mis gibi bir duş sonrası temiz cilt bakımı gecemi güzelleştiriyor 💆🏻♀️✨ Bir de sevdiklerimle küçük gece sohbetleri… Senin için o şeritler resmen terapi gibi belli 🚛💫
Cevap
1Cevap
sigara içmek
Senin uyduruk hikayen
He gülüm he ☺️☺️
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?