İroni ya da laf sokma yok sadece merak :D
Ben çok güzelim ben çok yakışıklıyım deyip maddi ya da fiziksel olarak denkleri olmayan ilgileri küçümserler mi mesela? gibi gibi şeyler.

İroni ya da laf sokma yok sadece merak :D
Ben çok güzelim ben çok yakışıklıyım deyip maddi ya da fiziksel olarak denkleri olmayan ilgileri küçümserler mi mesela? gibi gibi şeyler.

Şöyle Kendini bir insan güzelim derse herkes ona ne kadar egolusun güzel misin sen? Yakışıklı mısın? Der. Çünkü ego olarak algılanıyor Ama bu çok mantıksız Sırf kendimi mütevazi göstermek için niye yapayım bu akıl oyununa niye gireyim derim ve Güzel olduğumu kendim söylerim umrumda değil şahsen kimin ne düşündüğü Ama insan bazen kendini çirkin de bulabilir özgüvensiz olduğu her konu herkesin farklıdır.”Kendini her konuda üstün görmek” işte bu ego belirtisidir. Bu ayrımı yapmayı beceremeyen insanlar var. Kitap okumadıklarından cahil olduklarından dolayı bence,😃 her neyse İlla ki bunu şımarıklığa çeviren insanlar da vardır çünkü İnsanlar genel olarak Nankör ve acımasızdır. Narsistler , psikopatlar bence bu katagoride Bazı insanlar zekidir Bazıları ise güzel, yakışıklı Ayrıca Güzellik görecelidir
Bende hiç böyle bir şey yok aksine insanlar ''bence karşı tarafı öyle gördüğü için alaycı ve üsten bakıyorsun diyor ( algılıyor) '', ben bu durumla çok karşılaştım , ya sosyal mecra ya da gerçek Real hayatta çok dilleyen kişiler oluyor, bu havalar ne burunun diki , egosu vs bu tavırlar ne , oysa ki yansıttığmız bir şey yok, insan görmek istediği ile ulaşmak istediği şeyi uçurum farkında görürmüs bence ' özgüven en güzel anahtar'🎀
Sana mıı sende ego kibir sıfır can (çiçek)
Yiaa şeker kalp çikolata 🍫💗
Güzel olan zaten farkındadır. Meydanlarda güzelim diye ön plana çıkmaz. İnsanlar der zaten güzelse. Seni tercih edip etmemesi de karakterine, mizacına bağlı o kişinin bile. Olgunluğa erişmiş bir kadın saçma sapan davranmaz böbürlenerek aşağı görmez erkek de eş zamanlı. 🤔
Bende diyorum neden yalnızım. Güzel kadınların olgunlaşmasını daha ne kadar zaman beklemeliyim sence :D
Bekleme güzel şeyler plansız gelişir bu hayatın sen bakarken soyunamıyorum deme şeklidir. 😀
Hafif meşrep hayat :D Niye soyunuyor ki ben ahlaklı bir insanım jaskfbask
Ahlak abidesi seni 😀
(çiçekle, kalps)
(Çiçek uğur böcük şans getirsin sana) 😀
Öyle bir durum yaşamadım (yakışıklı değilim yanisi)...
Fakat otobüslere girerken kendini kraliçe zanneden insanlara denk geldim...
Hem güzel hemde mütevazi olmak zor sanki dost... İmkansız olmasada zor yanisi...
Canım, bence bu tamamen “güzel” ya da “yakışıklı” olmaktan çok karakter meselesi 😊✨
Bazı insanlar dış görünümüne fazla meaning yükleyip egoya kapılıyor, evet, ilgiyi küçümseyen çok var. Ama bir o kadarı da tam tersi; farkında bile olmadan ya da hatta görünümünden utanıp geri planda kalıyor.
Gerçek şu: Sadece tipe güvenenler genelde ilişki ve iletişimde sığ kalıyor. Kendine saygısı ve özgüveni oturmuş biri, maddi ya da fiziksel “denk” değil diye kimseyi küçümsemez; aksine zekâya, karaktere, enerjine bakar 💫
Şekerim sence ben nasılım görünüm olarak?
Nasıl göremiyorsun bebeğim profil fotoğrafım var ya.
Cevap
10Cevap
üstün sanan zavallılar var
ustun zannetmiyorum ama ayricalikli oldugumu dusunuyorum, pretty prilivege diye bisey cidden var. herhangi bir kurumda isinizi yaptirmaya calıstıysanız ve o gun bakımlı, nispeten seksi giyindiyseniz maalesef açıkça ayrıcalık yapılıyor, gundelik rahat bir kıyafette bunu yaşamıyorsunuz. ye kürküm ye demisler. guzelligi bir bütün olarak düşünürsek fiziksel guzellik+giyim her seyi yiyebilir
Hiçbir şeye benzemeyip kendini üstün gören de çok fazla insan gördüğüm için güzellikle doğrudan baglantı kuramıyorum fakat bunun farkında olup kendini ilah ilan sananlarda var yok değil
Değil mi efenim değil mi :)
Yine bı yazım hatası ve ben
Bu konuda en rahat olabileceğin insan benim emin ol :D O kadar umursamıyorum ki yapılan yazım yalnıslarını bile olması gereken kelime olarak algılıyorum. D Empatım galiba ahuahua
İnsanlar kendilerini üstün görmenin amacı nedir? 🤔
Doğal güzelliğe, estetiksiz bir bedene sahip olduğum için şanslıyım. Allah herkesi eşit yaratmış.
Profiline baktım çok doğal bir gölgen var gerçekten ahusfaubfa
Cıcndn
Bu tipler ömür boyu rol yapmaya devam eden zavallılar bana ayrı sana ayrı ona ayrı yazan güya namuslu namussuzlara selam olsun
Uy ahaa
Darlanma la kim darlıyor seni sakin relaxxx
Herkes sahip olabilir güzelliğe/yakışıklılığa bazısı kendini salıyor diye onların suçu ne :D şımarmak onların hakkıdır
Yok öyle şeyler. Ben bu tipe napım mesela :D:D
Saç sakala bir bak ya 🤦🏼♀️
Gısgannç :D
Yahu çeki düzen ver olm o ne lan öyle
Ya ben gıcığım. Nasıl daha çok beğeniyorlarsa ben tersini yapıyorum hep böyle oldum ahaha
O zamansa bunu demeyeceksin Yok öyle şeyler. Ben bu tipe napım mesela :D:D
Kdkf
:D:D Makara o ya giderim var benim bence :D Sadece herkese hitap etmiyorum ehehe
😅 yiaa ben öyle demek istemedim.
Ben hala gıcıklık yapıyorum ehuehue
Tipten dem vurulacaksa, olustur, aristokratimsi ben falan vurmaliyiz
Kadroya bak aboo. D
Çok skli tikli benzetmeler bunlar ahuahua
Bence fiziksel özellikleriyle gurur duyan insanlar bazen bunu aşırı yükseltip diğerlerini hafife alabiliyor. Ama bu herkes için geçerli değil, özgüven düzeyi ve karaktere göre değişiyor açıkçası.
E tabi ki üstün sanıyor. Minnoş dağları yaratmamışlar mıydı ya?
Bİlmiyom ki ben onlara sordum ama gelmiyorlar soruma. D
Bunun egosunu taşıyanlar İllaki vardır ama herkes için söyleyemeyiz Tabii ki
Geneli için söylenemez mi:)
Bu durum dış görünüşten ziyade tamamen karakter ve olgunluk meselesi. Özgüveni yüksek birinin kimseyi küçümsemeye ihtiyacı olmaz.
Karakter meselesi benim öyle düşüncelerim hiç olmadı fakat güzel olduğum için çok dışlandım. Üzerimde baskılar hissettiğim günler oldu.
diğer insanlar onları kendilerinden üstün görünce onlar da ister istemez... Mürşid uçmaz mürid uçurur bu çoğunlukla böyledir zaten
Yok ya zannetmiyorum ( dermişim) 😂
ama bu kadın güzel değil adam da yakışıklı değil 😂😂
Senin güzellik algına göre kim güzel ya da yakısıklı?
Cevabı yalnıs yere yazmıssın ama olsun :D Örnek versene mesela erkek olarak sen diyebilirsin. D Ne bilim kıvanç tatlıtug diyebilirsin. Kadın olarak barbara palvin ya da adriana lima diyebilirsin.
Erkekleri tanıyıp kızları tanımamak beni gay yapmaz inşallah. D:D Erkekler olabilir de kızları sevemedim eheh
E baktım ki yorumlayabildim ehehe. Cidden muhtemelen ünlü olmasalar ve çıkma teklif etseler red edeceğim tipler ehehe.
ehe bi dakka, (cidden pek ünlü tanımam) bakayım link atayım.
https://www.instagram.com/p/DVVgb6giiDH/ Defnemoon muş ismi
www.thewrap.com/.../ alexandra doddorio
Eheheh kötü mü :D
Püüü sen güzelden anlamıyon :D Ama yakısıklıdan anlıyon ahuahua
Karakteri zayıf olanlarda öyle bir tutum mutlaka vardır.
evet yapanlar var ama herkes icin söylenemez, cogunluk öyle
Herkes için geçerli değil bu
Allah çirkin şansı versin diyelim.
Gız hem çirkin hem şanssız olanlar varr.
Onlar da kendi hâline yansın 🤦
Hayır ama sadece özgüven katıyor.
Tabi elindeki gücü kullanmasını bileceksin
Evet onların ayrı ozelligi
Bazıları öyle doğru
Bence bazılaeı kibirli. Oluyo bundan dolayı
Yüzde 99 estetik ne deseler boş
Evet
canımız öyle istiyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?