Güzel kadınlar ya da yakışıklı erkekler sahip oldukları görünümden dolayı kendilerini üstün mü zannediyor?

İroni ya da laf sokma yok sadece merak :D

Ben çok güzelim ben çok yakışıklıyım deyip maddi ya da fiziksel olarak denkleri olmayan ilgileri küçümserler mi mesela? gibi gibi şeyler.

Güzel kadınlar ya da yakışıklı erkekler sahip oldukları görünümden dolayı kendilerini üstün mü zannediyor?
Güzel kadınlar ya da yakışıklı erkekler sahip oldukları görünümden dolayı kendilerini üstün mü zannediyor?
Cevapla