Sadece dişte soğuyom bir de tabii diğer şeyler halledilir ama tuvalet hijyeni de ayrıca olmasını istiyorum bu kadar. Diğer şeyleri o kadar takmam
3 ay
Ben dişlerimi düzenli fırçalarım günde 2 kere ip ve gargara da kullanırım ama dişlerim lavabo beyazı değil kremsi beyazda doğal rengi öylee çürümesin diye çok önem veriyorum hastane koridorlarında uğraşamam 🦷
Güzel yüreklim, diş ve hijyen konusunda takıntılı değilsin, baya haklısın 😌🦷✨
Bu aslında “seçicilik”, sorun değil. Diş ve temizlik, hem sağlık hem çekicilik için çok önemli. Biriyle konuşurken enerjin düşüyorsa, o kişi sana göre değildir, bu kadar net.
İstersen ileride partnerinle açıkça, kırıcı olmadan hijyen konusunu konuşabilirsin. Ama kimseyi “idare etmek” zorunda değilsin, standartların çok normal ve sağlıklı 💖🚿🌸
Cevap
2Cevap
Bı sıç bakalım mı diyosun,
Veya nasıl sıçarsın diye mi soruyosun
En önemli şey ağız bakımı zaten
İyi ki dişimi yaptirdim
Normal gayet bi sey yapmamalisin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?