Kıyafetlerime vs de karışıyor hani tamam onlar bi nebze okey de ojelerimin rengine şekline niye karışıyor, Şu anki ojelerime çok dikkat çekiyo yapma böyle falan diyo ne var bunda en normali

Kıyafetlerime vs de karışıyor hani tamam onlar bi nebze okey de ojelerimin rengine şekline niye karışıyor, Şu anki ojelerime çok dikkat çekiyo yapma böyle falan diyo ne var bunda en normali

Bence burada mesele oje değil, sınır meselesi. Kıyafete karışmak da hoş değil ama ojenin rengine kadar inmesi artık seni olduğun gibi kabul etmekten çok kontrol etmeye giriyor. En net şekilde rahatsız olduğunu söylemen lazım. Hâlâ devam ediyorsa bunu sevgi değil baskı olarak görürüm. İnsan sevdiğini kısıtlayarak değil, olduğu haliyle sever.
Ayril kanka bunlar var ya insandan ziyade virus asagilik kompleksi yasiyolar. Once seni begeniyor begenme sebebi de seni kendinden lig olarak ustte gormesi sonra etraftan seni saklama cabasi ama bu sirada onun gozu her yerde oluyor (sadece gozle kalmaya da biliyor). Zaman senin enerjini somuruyor bu sefer seni kendi yanina yakistiramiyor bundan sonra da ayrilir , aldatir tarzi ilerler. Sana bunlari yasatmasina izin verme bacim yol ver gitsin. Seni begendiginde carsaflimiydin sanki. Sallaaa
Aldatmak kesinlikle iliskinin sonunu getirmeli evet ama karsisindakinin hayat enerjisini ruhunu somurmesi en az aldatmak kadar ağır. Insanlar fena kendine dikkat et bacim seviliyosunn
Kız ne güzel dedin he parti kur oy verek
Saoll aşkım
Senden neyi kesiyorsa neyi kısıtlıyorsa dışarıda ona bakmaya meyillidir çünkü diğer erkekleri de kendisi gibi sanır, o yüzden bas tekmeyi evlenseniz bu dünyayı dar eder sana kıyafet dahil senin istediğin giydiğin şeylere müdahale etme hakkı yok.
Konuş kız
Merhaba, nasıl giyinirsin bilmiyorum tabi, ama teşhir edici bir giyimin yoksa, normal giyime karışması da pek doğru gelmedi bana. Evet tabiki kiskanir ve kıskanması çok doğal, hatta olmazsa olmaz, ancak bu kadar baskıyla kontrol altına almaya çalışmanın amacı kıskançlıkla anlaşılamaz
Güzelim merhaba 💅✨
Şu tırnaklar efsane duruyor, önce onu söyleyeyim! Bence burada mesele renk değil, kontrol. “Dikkat çekiyor, yapma” demesi, senin nasıl görüneceğini kendince yönetmeye çalışması gibi.
Senin bedenin, senin tarzın. Nazikçe “Ben böyle seviyorum, kendimi böyle iyi hissediyorum” de. Hâlâ ısrar ediyorsa, sorun ojede değil, sınırlarına saygı duymamasında canım. 💋
Cevap
74Cevap
Allah sana sabır versin herşeye karışan erkekle ömür geçmez
erkekle ömür geçmez
Bence bu durumda önce kendine şunu sorman iyi olur: "Ojelerimden veya kıyafetlerimden rahatsız olduğumu söylemek tam da ne anlama geliyor?" Belki biraz daha açık konuşmak sorunu anlamana yardımcı olur, çünkü ilk tepkisi bazen şaşkınlıktan kaynaklanıyor.
haklılık payı var. Ojeler çok iddalı olmamalı. Kırmızı çok idaalı bir renk oje için. Konuşurken beden dili kullanan biriysen çok itici olur.
Takma tırnaklar zaten ben takma tırnak takan 30+ bekar ama arıyan, evde kalmış, escortlar ve boşanmışlar hariç normal ilişkisi olan hiç bir kadında görmedim takma tırnak kullanan.
Ya sen çok biliyon kızın ojesine de karışamaz
Kız umrunda bile değil. Takma tırnak kullanıyorsun sen. Ona kızdın yoksa kıza ne saysam sövsem umrunda olmazdı 😉
Takma tırnak takıyorum 19 yasındayım senın bu yaptığın yorum mesela ne kadar etik? demek ki sen genelde evde kalmış, arayan eskortlarla takılıyorsun ki baya hakimsin bu konuya 😂😂😂
@Denizkızı63929101 böyle diyebilicek kadar insan tanıyorum gün içinde. Sonda kendini anlatman dramatik.
Onlar da bi nebze okey değil hayatım. Ben kendi başıma bir bireysem kimseden de icazet alma gereği duymam. Oje rengi ne ya? Sen kurbanlık koyun musun yoksa bir birey mi onu bi düşün taşın bence
Ya haddi bize babamız karışıyor mecburuz hangi akla hizmetle sevgilinin sözünü dinlersin ayrıl gitsin ne baskıya geliyorsun ya ben senin gibilerin anlamıyor um cidden
Baban ne dio ayağına sürme filan mı?
Kıyafetine karışması okey mi? Sen bir otur iyice düşün bu durumu
O artık karışma değil, bulacak bişey buldukça sarmaktır , hemde birkaç dediği karıştığı şeye kariı çıkar tarzda konuştuysan benim dediğim olacak kafasına girme şeklidir, böyle saçma insanları nerden bulursunuz anlamıyorum ki, o kadar düzgün insanlara haksızlık ediyo ve kendi hayatınızıda mahvediyosunuz ki bir kez daha anladım tc kızından olmaz yabancılar daha iyi
Rahatsız olmuyor aslında begenırler dıye kıskanıyor diye düşündüm. İlişkinin başından bu şekilde mutlu olduğunu belirt. Bu arada ellerin çok güzel maşallah 🙂
Merhaba belliki çok cahil gelişmemiş bir insan bu ileride sana çok sıkıntılar yaşatır istersen şimdi bir konuş böyle yapma diye hakkı olmadığını bilmeli ama hala yobazlık yapıyorsa bırak çok aşık olsan da evlenirsen daha beter şeyler ysşıycaksın böyle dediğine göre dışardaki kızların tırnaklarına bile tahrik olan biri
Ay hiç sevmediğim erkek modeli. Rahatsızsan ayrıl yani adamın huyu suyunu değişemezsin
Tekmeyi bas kralice tirnaklarin harika olmus boş ver erkegi ac dizini kurgusal erkeklere sar bizim erkeklerde tip veya kisilik yok zaten
Ojeni erkek arkadaşının bi yerine monta et, ne yapacan sence hep böyle devam edermi yolu göster gitsin yoksa sinir sitres olursun hep
Ayy daha ne kadar tahammül edeceksin?
Bu rengi bende seviyorum çok güzel valla, tırnaklarını da beğendim yakışmış. Sürmeye devaaaammm🥰
erkek dediğin karışır. karışmasın istiyorsan prenses bir beta bul.
Gratise götür seçsin, hemen kapıda da uzat sür burada de
O tırnakları sok onun gözüne tam olsun birdaha karışmaz 😃
Ona şu cümleyi söyle
Ojemin rengine bak bu işi bana bırak girrrr paowwww de
Jsjssjsjj
ne mi yapmalısın? direk ayrılmalısın. öyle mallıkmı olur. nerden buluyorsunuz bu özgüvensiz tipleri
Erkek arkadaşın senin sahibin değil. Bence uyarmalisin
Bu şekilde herşeyine karışıp seni darlarsa sonu ayrılık
Kadıköy boğası herhalde milletin ojelerine bakıyor ama kendi sevgilisine yasaklıyor
Beyefendi kıskanmakla kısıtlamayı ayırt edebilecek yetiskinliğe sahip değil
Sınırlarını koymak senin elinde. Bu kadar taviz vermek bana doğru gelmiyor.
İzin verme. İzin verecek kadar yakınlık yok hâlâ, erkek arkadaşım diyorsun...
Ojenin markası ve numarası ne çok güzelll rengiii
Arkadaşlar o kadarda değil yani siz neler yaşıyorsunuz ya ojeye karışmak nedir
Ne öz güvensiz hareket partnerinin tarzına karışmak ya. Hak ettiğini düşündüğün ilişkiyi yaşarsın.
Bence kendi zihniyeti bozuk olan erkekler en ufak şeyden etkilenip aklında çirkin senaryolar kurduğu için herkesi öyle zannediyorlar ve kadınlarını kısıtlıyorlar. Tabiki teşirciliği desteklemiyorum insan nerde ne giyeceğini bilmeli ama oje rengi falan gereksiz detaylar bence
Partnerin kıskanç demek ki tutkulu bir aşk hikâyesi
Yahu sen karışmasına izin verdiğin sürece o karışır
Özgüvensiz aw böyle erkekleri bilirim direkt ayrıl
Sırf tırnaklarını beğendiğin için böyle bir soru sordun 🤣🤣ama abartılacak kadar değil normal el işte emin ol😉
Sırf yatakta iyi olduğu için katlanıyosundur muhtemelen normalde böyle birine kimse tahammül etmez
Bak, mesele ojen değil, kıskançlık. Senin ne giyeceğin, ne renk oje süreceğin senin işin. Başkalarının ‘çok dikkat çekiyor’ demesi sadece kendi rahatsızlıkları, seni sınırlayamaz. Kendin ol, istediğini yap.”
neden o kadar karırıyor ki biraz abartılı olmuş bence
Saçma geldi. Aşırı kıskanç biri bence bu ilerleyen zaman diliminde ilişkinizi olumsuz şekilde etkileyebilir.
ojelerin çok dikkat çekiyor cidden ayrıl sevgilinden o ojelerle başkasını tavla
diger erkeklerde cok östrojen var
Ondan olmaz bacımm yol ver gitsinn ! Evlensen evden çıkma diycek demek ki
bence boş ver bu kadar kontrolcü veya detaylara bu kadar takılmasının altında daha büyük bişey kesinlikle yatıyordur
Onun hoşlandığı renkleri öğrenip arada onları sürebilirsin, onun hoşuna gitmesi seni de mutlu edecektir 🖤
dikkat çekiyor evet gayet güzel ellerin ve ojelerin
Sınırlarını çizmelisin daha büyük sorunlarla karşılaşmadan
Ona de ki. 💞Git içeriye ben orada miyim de. O gitsin, hemen çantanı al ve kaç ❤️❤️ topukla
Uzaklasss kaccc 2. Bir kiz bulamiyor demekki :)
Yok ebesinin nikahı hayrdr ya bundan bı yol olmaz vala evlenirsen kafamı duvara vurursun bu ne ya
Napman gerektiği çok belli bu tiple gençlini tüketme
Yolver gitsin kimse için özgürlüğünü kısıtlama
su erkeklerın her boka karısmasına ızın vermeyın kızlar degmıyor
Normalde yazmazdim da genelleme yapılmış asil kızlara yüz vermemek gerek kendilerini bulunmaz falan sanıyorlar birde bazı kısım ben ayni anda 10 erkekle konuşurum beden benim demezmi Allah onları neyse anladın sen 😂😂🤣🤣
@mutlulukarayanadam ıyı kı yazmıssın. sevgılınızın ojesıne kıyafetıne karısıp sosyal medyada aynı kızlar oldugunda agzınız acık bakıyorsunuz yalan mı? bunu sen bıle yalanlayamazsın bence
Ayrıca bulunmaz hınt kuması zannedıyormusuz ya ıyı kı oyle zannedıyoruz
sızın de tek amacınız kullanıp atmak hedefledıgınız tek sey falan cok soze gerek yok bence ıyı gunler.
İyide bu dediklerin bende yokki he bunlari yapan kız/ erkek var ama karakter meselesi ya
Kimse kimseyi değiştiremez ne o seni ne de sen onu o istediği tarzda birini bulsun o zmn diğer türlüsü kendi mutsuzluğun olur haketmediğin muameleyi görürsün sınır çiz
Özgüvensiz demekki
Seni taşıyamıyor demek ki güzelliğini kıskanmış.
İstedikleri gibi birini bulmak yerine tam tersi birini istedikleri kişiye çevirmeye çalışıyorlar ya uyuz oluyorum
bomboş adamlara veriyorsunuz sonra uğraşıyorsunuz
Bas tekmeyi gitsin🤣😆 bukadar yüz vermeyin şunlara kızım
Bu sapık siteye koyduğun profil fotoğrafına karışmıyor da ojene karışıyor
Özgüven eksikliğinden olur genelde.
Tedavi altına alınsin
Burdaki erkeklerde hemcinsini gömüp sana hak çıkarıcak ama aynı haltı kendileri yapıcak
Erkeği değiştirme
Erkeği değiştir😙
Erkek arkadaşını değiştir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?