Güzel olup olmadığınızı nereden anlıyorsunuz?

Bu soruda çok ciddiyim mesela kendimi oldum olası aşırı güzel bulmam ama bakımımı da eksiltmem sorun da bu zaten mesela bugün içime hiç sinmedi çirkin hissettim modumu bozup durdum arkadaşım günün sonunda çok güzel olmuşsun dedi ama ben niye göremiyorum
Güzel olup olmadığınızı nereden anlıyorsunuz?
Cevapla