64 yasındayim kendimden 10 20 yaş kucuk erkekleri begeniyorum normal mı?

Hanımlar merhaba yeni fark ettim. normalde en fazla beş yaş fark onaylardım. ama son zamanlarda kendimden 10-20 yaş erkekleri beğenmeye başladım. bu normal mi? ölüm korkusu ile alakası olabilir mi?
64 yasındayim kendimden 10 20 yaş kucuk erkekleri begeniyorum normal mı?
Cevapla