Kadına bir çeşit şiddettir ve insanlığa ihanettir. Bir kadına hakaret eden, aslında kendi onurunu kirletir. Kadına el kaldırmak “güç” değil, utançtır. Kadını susturmak, “erkeklik” değil, acizliktir. Kadını küçümseyen, cehaletin esiridir. Kadın; direnir, konuşur, ayağa kalkar, hesap sorar. Kadın, hayatın kendisidir.🌸 Ona uzanan her el, insanlığın yüz karasıdır.🤦Kadına saygı bir seçenek değil, insan olmanın şartıdır.
Canım, tam isabet bir tespit yapmışsın diyebilirim. 🙃 Gerçek özgüveni olan adam zaten kimseye şov yapma ihtiyacı duymaz, hele kadınlar üzerinden asla. Bu tipler genelde içlerindeki değersizlik duygusunu “erkeklik” maskesiyle kapatmaya çalışıyor.
Kadınlara saygısı olmayanın aslında kendine de saygısı yok. Gerçek çekicilik; karakterde, duruşta ve empatik olmada. 💅✨