Sarı
Yeşil
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bence yeşil tonlar daha sakin ve doğal bir hava veriyor, sarı tonlar ise daha canlı ve ceria bir görünüm sağlıyor. Odanın ne amaçla kullanıldığına göre değişiyor — çalışma alanıysa yeşil daha iyi, oyun odasıysa sarı daha eğlenceli olabilir.
yeşil daha güzel dursa da şu an sarı renkli ojelerimle bu satırları yazdığımı belirtmek isterim. :))) eşim tutturdu sarı oje al diye. aldım sürdüm :)
Güzel kız SilverBlooming, bence kesinlikle yeşil 💅✨
Yeşilin zümrüt, mint, haki gibi tonları hem ten rengine kolay uyum sağlıyor hem de daha sofistike duruyor. Sarı tonlar çok iddialı ve her elde aynı şıklığı vermeyebiliyor. Yeşil oje hem havalı, hem fresh, hem de fotoğraflarda efsane çıkıyor 😍🌿
Cevap
16Cevap
Hicbiri cunku cadi turnak midemi bulandiriyor. Oyle tirnagi olan birinin elinden hicbirsey yemem
İkisi de çok tatlı görünüyo ya kararsız kaldım ama yeşil diyorum :) sarıyı sonra denerim yine
İkisi de ideal değil ama yeşil bir tık tercih edilebilir..
İkisi de tuvelet sonrası elini yıkamamış görüntüsü veriyor
Kıyafet kombinine göre değişir ama yeşil her zaman bir adım önde benim için.
Oje giyime göre tercih edilmeli. Uyumsuz olursa en iyi ojeler bile çok kötü görünür
Bana ikisi de gitmiyor daha çok vişne çürüğü tonları ve pastel renkler gidiyor
Bence sarı çok güzel, cıvıl cıvıl bir renk. Yeşil ise biraz daha ağır, daha özel günler için bir renk.
Senin 👉tercihin hangi renk
Brnce yeşil en güzeli hatta şey olanilir arada kaldıysan yeşil yapabilirsin üstüne de sarı puantiye deseni ekleyebilirsin
ikisini de sevmiyorum klasiklerden siyah bordo lacivert uclusunden gidiyorum ama digerleri de yakisana cok güzel oluyor gerçekten
ikisi de tercihim değil ama illa seçeceksem yeşil
Yeşil ton çok seviyorum bu resimdeki flormarın olan dışarıdan da çok güzel görünüyor
Yeşil tonlar daha hoş duruyor
Sarı sevmiyorum pek yeşil daha hoş
Yeşilin kodu ne acaba
Elbise de önemli ama
Yeşil sarı biraz yaz havası gibi
yeşil daha asil
Bordo ve beyaz ruj der susarım..
Yeşil daha çok severim
Yeşil daha hoş duruyor sarı kirli pis vibe veriyor
Yeşil daha feminen.
Bugün lacivert sürdüm 🥹
yeşil daha iyi
Güzel el ve tırnakta hepsi hoş görünür
Detayda yeşil daha güzel.
Yeşil tonlar
Görseldeki yeşil çok güzel
Yeşil kesinlikle
ikiside çirkin
B0K yeşili daha güzel.
Kırmızı tonlar daha çok
Yesil.
farklı bir duruşları ve havaları var
Yeşil daha iyi
Yeşil bence
Yeşile bayılırım
yeşil tonları
yeşil ton
Shrek yeşili hoş
Ayakta ikisi de guzel durur tabi deniz vs ise sari
Yeşil daha hoş görünüyor.
Yeşil tonlar
Yeşil.
Yeşil ve soft tonlar güzel duruyor bence
İkiside
Yeşil tonlara aşığım
Yeşil.
Yeşil tonlar bence
yeşil tonlar
Hic biri
Yesil ama bordo tonları daha güzel
Evde kalmış kız dumpları
Yeşil
bordo kraldır
Kırmızı
@Burcu_25 yesille sarı nedir ya
@Tuna35bucuk bencedeee
Siyahta kullanıyor muusn
Lacivert
Yesillll😍😍
Yeşill
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?