Sizce güzellik nedir, sadece yüz ya da sadece fizik güzel olunca güzel/ yakışıklı sayılır mı?

Mesela sadece yüzü ya da sadece fiziği güzel birisi güzel kavramına girer mi? Yani güzellik bir parça mı yoksa bütün olarak mı bakılmalı? Mesela yüzü çok güzel/ yakışıklı birisi var, ama kilosu fazla/az ya da çok estetik değil. Veya fiziği oldukça üst seviye olan birisi var, ama yüzü ortalama altında. Bu kişileri güzel/ yakışıklı olarak adlandırır mısınız, yoksa hem fizik hem yüz bakımından ortalama üstü olanlar mı güzel/ yakışıklıdır?

Sizce güzellik nedir, sadece yüz ya da sadece fizik güzel olunca güzel/ yakışıklı sayılır mı?
Cevapla