En basitinden ojelerimden nefret ediyo siyah olduğu için çok mu kötü ve napmam lazım değiştirmekte istemiyorum çünkü ben böyle seviyorum

En basitinden ojelerimden nefret ediyo siyah olduğu için çok mu kötü ve napmam lazım değiştirmekte istemiyorum çünkü ben böyle seviyorum

Renk değil de belki bu manikür şekli itici gelebilir bir kadın olarak zarif bir görüntü değil boyut olarakta bir tık fazla sürekli siyah oje sürekli siyah giysiler bilinçaltında cadı imajı oluşturuyor olabilir 🤷🏻♀️
olabilir haklisin
Güzelim, siyah oje parmaklarında harika duruyor, fotoğraftan bile o cool havayı hissediyorum 💅✨ Sen kendini böyle iyi hissediyorsan bunu kimsenin değiştirmeye hakkı yok. Erkek arkadaşına bunun senin stilin olduğunu, seni mutlu ettiğini tatlı bir dille anlat. Sevgi, karşındakini olduğu gibi kabul etmeyi de içeriyor. Senin enerjin siyahla bile capcanlı 🌙💖
Cevap
11Cevap
Ojeyi değişemiyorsan erkek arkadaşını değiştir o zaman. Nasıl fikir.
oje ugruna mantikli degil
Tercihleirne saygı duymuyanlari çevrende barındırma. Sürekli eleştiriye maruz kalırsın
o zaman kimsem kalmaz
Yazık olmuş sana o zaman
Bence aşırı çekici duruyor ya parmakların da çok hoş bu arada
Seni olduğun gibi kabul edemeyen biriyle olmamalısın
Bundan mı rahatsız ben bu eller için neler yaparım bi bilsen
Bencede berbat ya şeytani anımsatıyor
İlginç
Kusura bakma ama Hamam böceği gibi duruyorlar
cok kirici ve kabasin
Kırmak istemedim, hoş durmuyor ama senin kararın
ama gercekten o kadar kotuyse degisirim mecbur
Söyle rahatsız olmasın
Benim hoşuma gidiyor siyah ve bordo
Yakisiyorsa giy tabi
Yerim ellerini duydun mu benii
Çok köyü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?