Eşim çirkin ama onu dünyanın en güzel kadınıymış gibi hissettiriyorum?

35 yaşındayım eşim 27 yaşında 5 sene oldu evleneli görücü usulü evlendik başı açık edepli bir kız annem evlenmemi istemişti eşimle çok dürüst diye tabii ilk baş güzel bulalım demiştim ama annem seni çok mutlu edecek demişti kız da farkındaydı herhalde sen çok yakışıklısın ben çirkin kalıyorum yanında falan diye gülmüştü ben de kadının çirkini olmaz kadın kadındır kendine çirkin deme demiştim ve evlendikten sonra da dediğim gibi ilk baş birlikte olurken falan zorlandım kekemdim ama annemin dediği gibi 2 ay sonra eşime çok alıştım ve her sabah kadınım hatunum diyorum erkeğim diyor o da ilk defa sen bana şefkat gösterdin sen kafamı kır yine sana bir şey demem dedi mutluluktan ağladı ben de senin gibi hoş bir insanla yaşama şerefine erişmişim annem sağ olsun dedim anladı ikimizi dedim
Eşim çirkin ama onu dünyanın en güzel kadınıymış gibi hissettiriyorum?
Cevapla