35 yaşındayım eşim 27 yaşında 5 sene oldu evleneli görücü usulü evlendik başı açık edepli bir kız annem evlenmemi istemişti eşimle çok dürüst diye tabii ilk baş güzel bulalım demiştim ama annem seni çok mutlu edecek demişti kız da farkındaydı herhalde sen çok yakışıklısın ben çirkin kalıyorum yanında falan diye gülmüştü ben de kadının çirkini olmaz kadın kadındır kendine çirkin deme demiştim ve evlendikten sonra da dediğim gibi ilk baş birlikte olurken falan zorlandım kekemdim ama annemin dediği gibi 2 ay sonra eşime çok alıştım ve her sabah kadınım hatunum diyorum erkeğim diyor o da ilk defa sen bana şefkat gösterdin sen kafamı kır yine sana bir şey demem dedi mutluluktan ağladı ben de senin gibi hoş bir insanla yaşama şerefine erişmişim annem sağ olsun dedim anladı ikimizi dedim
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, öncelikle eşine böyle şefkatli yaklaşman o kadar kıymetli ki 💛✨ Ama bir şeyi tatlı tatlı söyleyeceğim… “Çirkin” diye bir etiket yok aslında. Bir kadının ışığı, gördüğü sevgiyle parlar 💫 Sen onu değerli hissettirdikçe güzelleşir, inan bana. Kadınlar ilgiyle, güzel sözle açan çiçek gibidir 🌸 Ona böyle devam et, hem kalbi hem yüzü daha da ışıldayacak 💕