Eski dişlerimden hep kurtulmak isterdim. Zirkonyum kaplama yaptırdım. Hayatta en iyi verdiğim karar. Herkes kendi dişim sanıyor. Kaplama olduğunu söyleyince 20'li yaşlarda yapılmaz diye eleştiriyorlar. Eski dişlerimi de hep eleştirirlerdi. Ben çok memnunum şu anki halimden 🙂


Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Merhaba bende 21 yaşındayım tüm dişlerimi zirkonyum yaptırmayı düşünüyorum sen hangi dişlerini yaptırdın ve memnun musun
Bende 22 yaşında yaptırdım. 3 sene oldu çok memnunum. Herhangi ağrı sızı yok herkes kendi dişim sanıyor. Yaptırdığın yere göre değişir doğal durması bence. Üstteki 10 dişi yaptırdım. Dişlerin çarpık ve çürükse tavsiye ederim.
Benim dişlerimden sadece 6 tanesi dolgu değildi onun dışındakiler tüm çürük dolgu vs mecbur yaptırmam gerekiyor 24 tane dişime. Teşekkür ederim cevabın için. Bir de benim üst köpek dişlerim çarpık zirkonyum yaptırdığımda öyle çarpıklığı kalmaz değil mi
Hayır çarpıklığı tamamen düzeltiyolar zaten diş kesiliyor. Dişler çok masraflı yaptırmasan başlı başına sorun. İnşallah iyi bir doktora denk gelirsiniz sağlıklı günler 😊
Merhaba dişlerimi kestirdim geçici diş taktı ama sızlama oluyor belli bir bölgede ara sıra gün içinde. Bu normal mi bir de o sızlama olan yerdeki yanağım şişti yani anlamadım
Sızlama olur geçici dişte. Benim diş etlerim çok ağrı yapardı. Zirkonyum kaplamayı taktığın zaman sızlamalar tamamen geçicek merak etme. Yanak şişmesi belki dişin apse olmuştur. Doktoruna söyle öyle durum varsa antibiyotik tedavisi yaparlar. Diş kesilince hassaslaşıyor çünkü. Zorlu bir süreç ama dişlerine kavuşunca her şeye değecek 😊
Çok teşekkür ederimmmm Allah razı olsun evet bence de apse yaptı çünkü o dişim kesilirken de bir noktasında ağrı vardı anlamadım
Normaldeee bembeyaz olur zirkonyumm bu doğal duruyo boyattınmı naptınn
Doktor alttaki kendi dişlerimin rengine göre ayarladı. Çok beyaz olursa yapay durur demişti.
Doğru ben lamine düşünüyorum zirkonyumda dişler kesiliyor nefret ederim jçjçjç
Evet dişlerin kesilmesi iprenç ve çok ağrılı bir işlem
Yeni mi yaptırdın porselen gibi duruyor daha tam oturmamış
3 sene oldu fotoğrafı kırpıp yakınlaştırdım ondan olabilir. Gerçekte kaplama gibi diyen hiç duymadım daha
Benimki porselen g... Tverene zirkonyum yap dedim aynı dedi durdu. Bana göre fark ediliyor. Ama şimdiye kadar kimse banada demedi kaplama mı diye dişlerin güzel diyorlar. Ben beğenmedim. Söktürüp zirkonyum yaptırcam
Evet gayet güzel kaça mal oldu
2023 te yaptırdım 18 bindi
Ay abla harika olmuşşş
Teşekkür ederm ♥️
rica ederim
Güzel hayırlı olsun.
Çok güzel duruyor
Sevgilin veya eşin beğendi mi
Yokki hem biri beğensin diye yaptırmadım. Fotoğraf çekilirken ağzımı açıp gülmek kadar güzel bişey yok
Bende yeni ayrıldım sevgilimden
3vet
Evet
Gercek gibi duruyo