En güzel kadınlar egosuz, utangaç, çekingen olup çirkin olanların havasından yanına yaklaşılmıyor tam tersi olması gerekmez mi simülasyonda bir hata mı var
3 ay
En güzel kadınlar egosuz, utangaç, çekingen olup çirkin olanların havasından yanına yaklaşılmıyor tam tersi olması gerekmez mi simülasyonda bir hata mı var
Birincisi kız çok güzel olduğunda karşıda ki erkek eğer tipi iyi değilse beni kabul etmez yargısı var ve konuşmaya çekinir yanına yaklaşmaz buda kızın özgüvenini düşürür ikincisi her güzel kız için aynı şeyi söyleyemeyiz öyle özgüvenli egolu havası uzaya çıkanlar var onların zaten hiç yanına yaklaşamazsın
Çirkin kızlar daha çok talep ediliyor çünkü yüz veriyor konuşuyor şans veriyor böyle olunca çok istek alıyorlar ve ilişki yaşıyorlar çok talep aldıkları için onlarında özgüveni oluyor
Misal kendim için konuşayım bende güzel kızlar ile konuşmuyorum ister özgüvenli olsun ister olmasın benim gözümde çöpler özgüvensiz olanın bile burnu havada kendini beğenmiş insana cevap bile vermiyor yüzüne bile bakmıyorlar gereği yok konuşmanın gidip kendimi niye harap edeyim vaktimi boşa harcayayım tanımak için bile şans vermiyorlar çok seçiciler erkekte çok tip ve maddiyat istiyorlar yoksa seni tercih etmiyor ben güzel bir kızın ya yalnız ya da yanında çok iyi erkekler oluyor kimse çirkin boyu kısaya şans vermiyor
Ondan dolayı gerek yok gidip kuruyup ölsünler arkadaş böyle olmaz
İki açıklaması var birincisi abaza yoklukta olan erkekler yüzünden.
İkincisi herkes kendinde olmayan şeyi yüceltmeye çalışır. Güzel kızların kendini kanitlama gibi bir derdi yoktur o yüzden mütevazıdırlar. Çirkin kızlar ise buna ihtiyaç duyar
Simülasyonda hata yok güzel kadınlarda genelde hayatları boyunca çirkin kadınlar tarafından aşağılanıp özgüven eksikliğine ittiriliyo ondan olabilir yaşadım çünkü kendi çevremde
Size ne kimin özgüvenli olup olmadığından? Daha iyi değil mi özgüvenli olmaları ben özgüvenli olduklarında tam tersi sevinirim kendiyle barışık diye, sizin içiniz kötü
burada herkes her konu hakkında soru soruyor benim sorum niye seni rahatsız etti? bu da benim sorum sizi ilgilendirmiyor
Cevap
4Cevap
tiple ilgisi yok
Çünkü dışarıdan gelen kötü yorumları umursamazlar sadece onları mutlu eden insanlarla beraber oldukları için sürekli pozitif yorumlar duyarlar ve özgüvenleri de artar.
Kaybedecek bir şeyleri yok çünkü🤣
karekteri saglam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?