Hâlâ dişlerini fırçalamayan insanlar varmış hayret ettim
3 ay
Diş önemli faktör
Kadınlar gününde kendime küçük bir iyilik yapmak istedim uzun zamandır ertelediğim bakımlarımı hatırladım ve evime yakın bir güzellik merkezine gittim. manikürümü yaptırdım, saçımı boyattım, biraz da kendime zaman ayırdım 💇♀️Bazen insanın kendine ayırdığı o kısa zaman bile ruhunu yeniliyor. vakıfbankın kadınlar günü kampanyasını duyunca bu günü kendim için daha özel hale getirdim. kendime bakmak, kendimi iyi hissetmek… bugün tam da bunun günüydü 🤍
Iş yerinde bir tane abla vardı sanki fare ölüsü kokuyordu ağzı Ben de açık açık senin ağzın kokuyor git dişlerini fırçala dedim Bana diyor ki ayıp ediyorsun Ben de dedim ki sen işini fırçalamıyorsun ayıp değil söyleyince mi Ayıp oluyor Sadece diş değil genel olarak bazıları ter kokuyor bazılarının ağzı kokuyor bazılarının kulağın içi pis Sonuçta temizlik güzel bir şey bence
Sesli kahkaha attım ablaya aşamwşdnaşjapznxşwnc
Canım uzatmaisterseen 💖 kesinlikle katılıyorum! Kişisel bakım bence sadece dış görünüş değil, insanın kendine verdiği değeri gösteriyor ✨ Diş fırçalamamak bana da çok şaşırtıcı geliyor çünkü ağız bakımı hem sağlık hem özgüven meselesi 🦷🌸
Temiz bir nefes, bakımlı bir görünüm insanı direkt daha enerjik hissettiriyor. Küçük rutinler büyük fark yaratıyor bence 💆🏻♀️💕
Sen günlük bakım rutininde en çok neye dikkat ediyorsun?
Cevap
24Cevap
önemli evet
Evet, temizlik çok önemli. Dış görünüş insanın karakterini yansıtır.
Çok dikkat ederim başak burcuyum temizlik takıntım var
Aman yazın hele berbat insanlar , çok dikkat ederim bu konuda takıntılıyım
Dişlerini nasıl fırçalamazlar abi aklım almıyor. Hiç mi tiksinmiyosunuz. Ben mesela 3 ayda bir düzenli olarak fırçalarım
İnşallah şaka yapıyorsundur
Oldukça ttizim
https://voca.ro/16Bf16Aqx1LY
Ben şahsen fırçalıyorum
Her gün olmasa bile @uzatmaisterseen
Niye her gün değil 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Haha sen her gün mü fırçalıyorsun @uzatmaisterseen
Evet en az iki kere
İstisnasız her gün mü 😯
Evet her gün
Yalancıyı? 🤣🤣
Ne diyorsan shsbsjhw
Yılan soksun 🤣🤣🤣
(Gerçeğinden Allah korusun tabi)
Amin ahsvhshssh
Ne demişler ölüm var ölecek gibi kendini hazırla…
Evet vad gerçekten deodorant hayatında kullanmamış insanlarda var😒😵💫💩
Normal biri değilim bez kullanıyorum buna rağmen kişisel bakımım çoğundan iyidir.
En son 2 yıl önce falan yıkamış tım dişleri hiç arkadaş ım yok o yüzden pek takmıyom kafaya kişisel bakım
Umarım şaka yapıyorsundur
Evet diş fırçalama diş ipi ağız çalkalama suyu yüz temizleme köpüğü nemlendirici dedorant parfüm haftada 1 defa peelinig kulak temizliği
Var hatta çok
Önem vermem sanane amg
🤢 pissin herhalde
Pisim uza benden
Seninde biraz göbüşü eritmen kazım
Biliyom
Önem veriyoruz
Önem veririm evet
Burun bandı bile yapıyorum artık
İyiki kadınlar askere gitmiyo
Ölürdüm herhalde
Aşı yapıyolar ölme die
Yok kişisel bakımsızlıktan net ölürdüm hele ki diş fırçalama zamanım geçerse bittim bsbshwhzjsb
evet mutlaka
Yok vermiyorum
önem veririm
Fircaliyom arada
Kesinlikle öyle
Önemli
Çok önem vririrm
Kesinlikle
Aynen
Her yerim tertemizz
Evet çok önemli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?