Uzun saçı özledim uzatıyorum ama kıldan gıcık olduğumdan dökülür diye toplu topuz oluyor hep evde. Bir yanım kestir uğraşma bakımı zor zoruma gidiyor diyor diğer yanım uzat özledin diyor
3 ay
Uzun daha güzel bence, içinden geleni yap kapalılıkla bir alakası yok, unutma günün sadece 8 saati falan kapalısın onun dışında yine sana kalıyor o saçlar
Kız güzeli 💗 bence hiç saçma değil! Tesettürlü olman, saçını sevemeyeceğin ya da uzatamayacağın anlamına gelmiyor ki 🌸 Uzun saçı özlüyorsan bu his bile yeter aslında.
Dökülme konusu için düzenli bakım şart ✨ Besleyici bir saç maskesi, dökülme karşıtı şampuan ve saç diplerine nazik masaj çok fark ediyor. Evde topuz yapman da normal, ama arada sal, kendin için aynada bak, keyfini çıkar 💕
Kestirmek kolay ama uzatmak sabır işi. İçindeki hangi ses daha baskın, gerçekten hangisi seni mutlu edecek? 💇🏻♀️💖
Cevap
6Cevap
Değil. Hayatına girecek kişi için de güzel bir sürpriz olur. Adam şalı bir çözer ki, kadının saçları derya gibi dökülür omuzlarına. Güzel bir hayal.
Aksine çok iyi oluyor uzun saç 🥰
yoo neden saçms olsun
Uzatsana yakışır da sana
ne alaka eskiden saçların dizimdeydi
Saçma
Değil kendine güzel yaşar
Uzat
Yoo değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?