Karma cildim var güneşten oluşan benler oldu onun dışında tek tük sivilce var
3 ay
Karma cildim var güneşten oluşan benler oldu onun dışında tek tük sivilce var
Cevap
1Cevap
Bioderma daha iyi ama ben yves rocher kullanmaya başladım bu da iyi
Ben hiç kullanmadım açıkçası dove sabunu kullanıyorum ama güneşten ben gibi birşeyler çıkmış bide tek tük sivilce var biri tavsiye etti ama açıkçası korkuyorum çünkü bazıları sivilce yapıyor diyor
İşte ciltten cilde değişiyor denemeden bilemezsin
Peki güneşten oluşan benler gider mi
Onlar gider zamanla güneş kremi kullan mutlaka
Peki temizleme Jeli almazsam sorun olur mu çok mu önemli iyi bişey gerçekten bilmiyorum
Benim cildim mesela yağlı özellikle t bölgem, herkes için önemli bence ya imkanın varsa al zaten 3-4 ay gider o sana
Cilde zarar verir mi
Hayır neden versin
Bazıları cildine göre ise cildin daha iyi olur ama değilse sivilce yapar kızartır diyor normalde temiz cildim var güneşten gelen benler yüzünden psikolojim bozuldu gerçekten pişman oldum önceden kullansaydım Keşke güneş kremini
Sen istersen doktora git bi yardımcı olur sana en azından için rahat eder
Gittim güneş kremi kullan güneşten uzak dur dedi temizleme Jeli ve hiçbir şey demedi tanıdığım önerdi şimdi kararsızım
O tarz şeyler kozmetiğe girer ilaç değil ya belki önermesi yasaktır bilmiyorum o yüzden önermemiştir
Teşekkürler yorumun için Eczane ile konuşsam olur değil mi bilirler bence
Evet onlar içerikleri daha iyi biliyor
Teşekkürler ❤️
Rica ederim 🌻
Cerave kullanıyorum çok memnunum
Sivilce yaptı mı hiç
Hayır, bioderma yaptı. Yapısı yoğun olduğu için gözeneklerimi tıkadı. Önermem.
Yaa cildin nasıl
Kuruya dönük karma. Biodermanın nemlendiricisi de olmadı bana mesela. Kişiden kişiye değişiyordur belki.
Benim T bölgem yağlı geriye kalan kuru
Benim de alın çene. Cerave iyidir ama kullandıktan sonra komedonlarım azaldı
Komedon ne
Gunaydin Erkencisin
Sahurdan sonra uyumadım günaydın
Ne yapiyorsun
Ders çalışıyorum arada dinleniyorum işte sen
Yatiyorum
Bioderma mavi olan bence
Pembe daha hassas ciltler içinmiş ama
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, karma ciltte denge en kritik konu 💖 Eğer bahsettiğin pembe olan hassas ciltlere yönelik, daha nazik temizleyen bir jel ise o genelde cildi yormadan arındırır ve güneş sonrası oluşan lekeli bölgelerde bariyeri korumaya yardımcı olur. Diğeri daha derin temizleme hissi veriyorsa tek tük sivilceler için iyi olabilir ama fazla kurutmamasına dikkat et. Senin cildin karma olduğu için nazik ama dengeleyici bir temizleme jeli seçmen daha mantıklı olur ✨🌿
Yani hangisi ya da başka önerin var mı
Canım net söyleyeyim 💕 Karma ciltte Bioderma pembe daha güvenli seçim. Bariyeri yormaz, dengeyi korur. Sivilce için haftada 2 salisilik asit ekleyebilirsin ✨🫧