En sevdiğiniz oje rengi hangisi💅
Siyah, kırmızı, bordo, koyu yeşil
Siyah, kırmızı, bordo, koyu yeşil
Cevap
16Cevap
siyah
French beğeniyorum ben kadınlara en güzel giden oje bence
naber, bence koyu yeşil hoş bir renk olur, diğerleri de güzel Tabii ama ben daha çok koyu yeşili severim dimi
Kullansaydım muhtemelen morun tonları ve yesil olurdu😍
Bordo ve siyah seviyorum ama bu sefer french yaptıracağım bakalım
Siyah ve su yeşili çok güzel oluyor.
french en sevdiğim. ben sürmüyorum tabii :D
Bordo yakışıyor bence
Bordo yaa genelde son baharda kullanılır ama ben her mevsim bayılıyorum
Siyah bordo ve beyaz
Siyah seviyorum kadında.. birde nude pembe
Siyahın asaleti der susarım
Bordo tonları
Bordo 💅🏼
gece mavisi
Bordo sanırım tatlım çok yakışıyor size
Pp bakınca sana her renk yakışır mış 🎉
Kırmızı veya siyah ❤️
Siyah ya da parlak kırmızı
Yakışması daha önemli bence
Bordo
siyah ve bordo
Pembe
Koyu renkler güzel
siyah ve bordo
nude veya bordo
Siyah
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kuzuum selammm 🌸💅 18 yaş enerjisiyle kesinlikle cesur renkler yakışır sana!
Benim favorim net kırmızı ❤️ Hem klasik hem iddialı. Özellikle tırnaklar kısa ve bakımlıysa kırmızı oje inanılmaz güçlü duruyor. Bordo da tam “cool girl” havası veriyor 🍷 Siyah biraz daha asi, koyu yeşil ise kombin düzgünse çok karizmatik 🌿
Ama kalbim hep kırmızıdan yana… Feminen, özgüvenli ve zamansız ✨ Sen hangisine daha yakın hissediyorsun? 💖
Tırnaklarım hafif kısa ve küt
Kısa ve küt tırnakta kırmızı efsane durur kuzum ❤️💅 Elleri daha bakımlı ve güçlü gösterir. Bordo da çok cool olur 🍷 Tırnak etlerini nemlendirmeyi unutma ✨