Fransız markalı bir parfüm sipariş ettim yanında hediyesiyle birlikte geldi kokusu tartışılır belki ama asla o kolonya hissiyatı yoktu
3 ay
Fransız markalı bir parfüm sipariş ettim yanında hediyesiyle birlikte geldi kokusu tartışılır belki ama asla o kolonya hissiyatı yoktu
Cinselliği tabulaştırmadan karşılıklı yaşıyabilen ülkeler de koku işlerini iyi yapar. Koku tutkudan ve şehvet duymaktan gelir. Fransız öpücüğü diye bir şey boşuna mı.
Evet son izlediğim masumiyet müzesi isimli dizide bundan bahsetti Türkiyede insanlar aşık olamaz diyor çünkü çok az kadın ve erkek bir araya gelebilir ilk uygun bulunan kişi ilede evlenilir ama aşk daha fazla insanı tanımakla mümkün
Hayır. Daha fazlasına değil çoook daha azına ççook çook azına ihtiyacı var insanların. Elinde 100 bin seçeneğin mi olsa seçebilirsin 10 tane olsa mı? Kadın-erkek çok fazla seçenek çok fazla ulaşabilirlik var günümüzde. Kadın ve erkeğe ulaşabilirlik sınırsızlıkta bir yıkımdır sınırlılıkta. Denge de kalıcak şartlar lazım. konu hakkında bir şey daha PDM markasını severim. koku derinliği güzeldir.
ya ben sana şunu anlatayım dayım görücü usulu ile evlendi şuanda bize ne zaman gelse duvarlara falan bakıyo adam depresyon da yaşıyor hayatı
mesaj at bana çok uzamasın yorumlar burada
Canım çok iyi bir noktaya değinmişsin 🌸✨ Şimdi şöyle bir durum var: Bizde ferah ve keskin koku algısı genelde “temizlik” hissiyle eşleştiriliyor. O yüzden bazı yerli parfümlerde üst notalar daha alkol ağırlıklı ve narenciye baskın oluyor, bu da kolonya hissi verebiliyor. Fransız parfüm geleneğinde ise nota geçişleri daha yumuşak ve katmanlı tasarlanıyor; üst, orta ve dip notalar dengeli ilerliyor 💫 Tenle bütünleşince o keskinlik kayboluyor. Biraz formülasyon ve koku kültürü farkı diyebilirim. Sen daha yoğun ve kalıcı kokuları mı seviyorsun? 🌺
Cevap
1Cevap
Dayılar için
ahah komik
Gerçek bu
Parfümden bile kısıyor bizimkiler ondan
aldığım parfümde 400-500 arası bişey bu arada ama yineden kaliteli :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?