bende de var çatlaklar çünkü bizler kilo alıp veriyoruz doğum falan her şey olabiliyor erkekler anlamaz onlar düz vucutlu olduğu için onlarda olmaz zaten çatlağı sorun eden erkeğide istemeyiz boş yere ağlamasınlar
G*tlerini sildigi havluyla yüzünü silen varlık çoğu hele ki buradakiler umrum dışı balım sende bir kaç kişiye cevap vermişsin ama insan ugrasmaya değmez öyle soru sordum bende de fazlasıyla var.
Yani bunu sormaman gerekiyor çünkü her kadın doğum yaptıktan sonra o zamana kadar çatlağı yoksa bile oluşuyor bu doğanın kanumu yani ben anlam veremiyorum siz insanlar neyin kafasını yaşıyorsunuz kötü dursa da durmasa da mecbur oluşucak bir gün o 🤷♀️
Hanımefendi normal bir soru ben başlıkta aşağılayıcı bir kelime veya baska bişey kullanmadım abartmayın her şeyi beğenmiyorsaniz sorumu geçebilirsiniz konu etiketi üzerine fenomenlik için soru soruyorum dediğim gibi cevap vermek zorunda değilsiniz.
Tamam bende kendi düşüncemi yazdım zaten bana göre soruluca bir durum yok çünkü herkesde var Erkeklerin burada yorum yazması Hoşuma gitmedi Ayrıca ben çok tepki göstermedim bu kadar hemen savunmaya geçmene gerek yok sakin ol Eleştiriye bu kadar kapalı olma derim Son sözüm bunlar İyi akşamlar
“ Beğenmiyorsanız “ diye yazmışsın bende Türkçe yazıyorum Bu soruyu sormanı gereksiz buldum Türkçede bu eleştiri demektir yazdığım yorumu bile eleştiri olarak kabül etmiyorsan cevap verme o zaman
Googleyi aç bak eleştiri ne demek? Sözlükte eleştiri ; bir insanı, bir konuyu, bir yapıtı, doğru ve yanlış yönlerini bulup göstermek ereğiyle inceleme işi. Olarak geçiyor 😃
Benim de bacağımda özellikle diz kapağı taraflarında çatlaklar oluşmuştu. Genellikle hızlı kilo alıp vermekten kaynaklanıyor, çoğu insanda da aynı şekilde oluyor. ( Hayır, bunun olması kötü bir şey değil. kötü de durmaz benim görüşüm böyle )
bence farketmez ki. herkesin vücudu farklı. benimki de dahil illa benzemek zorunda değil. bazı erkeklerin de vardır böyle çatlakları. hormonal değişim, hızlı büyüme veya kilo alıp verme gibi durumlarda çıkabiliyor bunlar. doğal bir şey yani.
Erkeklerde aşırı kiloyu birden alan ergenlik döneminde olur ve kalır. Oysa ki kadınlar bu durum erkeklere nazaran çok daha fazla oluyor ve görüntüde cirkinlige sebebiyet veriyor
Kadınlarda çatlak olayı daha çok oluyor, erkeklerde az oluyor. Kadınlarda gerek çatlak gerekse tüy gayet normaldir abartmamak gerekir ama bizim ülkede cahiller çok abartıyor.
Soruyu sevdiğim kadın için yanıtlayacak olursam Asla bir sorun olmaz ne kadar kötü olursa olsun
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
3 ay
Offff bende çok var kilolu da değilim kum saati fiziğim var kalçam dolgun sadece kalçamda ve bacaklarımda çok var ileride kocam beğenmez diye korkuyorum çok insani bir şey halbuki
@SertKaan 20 yaşındayım ciddiyim kum saati vücudum ve kadınların aylarca spor yaparak ulaşmaya çalıştığı kalçaya sahibim dolgun ve yuvarlak ama bu yüzden çatlaklarım var ve az da değil, çok istekli de bir kızım aslında kocamı memnun etmek için her şeyi de yaparım, övünmek için demiyorum yüzüm de çok güzel çok beğenilirim ama vücudumda çok iz var kocam görse yardıgar diye korkuyorum