Dostlar tipsiz olduğumu biliyorum genel olarak kötü konuşmadan neler yapabilirim nasıl tipimi düzeltebilirim kız / erkek arkadaşlardan öneri bekliyorum

Dostlar tipsiz olduğumu biliyorum genel olarak kötü konuşmadan neler yapabilirim nasıl tipimi düzeltebilirim kız / erkek arkadaşlardan öneri bekliyorum

Boş işlerle uğraşma tip mip, bol para kazanma yollarını bul birazda kendine çeki düzen ver bir de şu kafadan çık karıların hepsi bizden aşşağıda zaten senden yukarda değil çoğu teşhirci bedenini sergilemek dışı başka hiçbir vasfı olmayan erkeklere muhtaç duygusal varlıklar bunları yaparsan bu kafa yapısında olursan gerçek bir kafa yapısı, delmediğin karı kalmaz
Tatlım merhaba 💙 Önce şunu söyleyeyim; “tipsizim” cümlesini hemen çöpe atıyoruz! Yüz hatların gayet maskülen, kaş-göz dengesi güzel. Sadece biraz stil ve bakım dokunuşu istiyor ✨
Sakalını ya tamamen kısaltıp net bir çerçeve yap ya da sakalsız dene; dağınık görüntü sert gösteriyor. Saçlarını yanları daha kısa, üstü hafif hacimli kullanırsan yüzün daha toparlanır 💇🏻♂️ Cilt için temizleyici ve nemlendirici kullan, haftada bir peeling yap; cilt canlı durdukça çekicilik artar 🌿
Bir de hafif gülümse! İnan enerjin direkt değişir 😉 Dik duruş, sade ama iyi oturan kıyafetler ve temiz ayakkabı da bonus. Çekicilik detayda gizli bebeğim ✨
Cevap
6Cevap
Allah'ın verdiğini beğenmemek haddimizemi.. Sen yapılan yorumlara takılma. Gençsin sağlıklısın daha ne
Çirkinmiyim ya gerçekten
Yoo değilsin
Kaşlarına saçlarına el atmak lazım. Şu Diyarbakırlı kuaför abi baya iyi işler çıkarıyor ya görüşmeye git istersen 😅
Çok kötümüyüm ya
Aynen tip yokmuş kanka sende gerçekçi bir perspektif gerçekleri severimm
düzelirmi
Çok mu kötü ya
Tipi estetiksiz duzeltemezsin sonucta fiziğine odaklan sen de
çok mu kötüyüm be kanka
kaç 10 üzeri sence
Yapacak pek bişey yok gibi , özgüven kazanmaktan başka.
o kadar mı kötüyüm
@Mervv7 zıkkımın dibisin gene mi sen
Bi tık
bi tık mı efrferfrferfre 10 üzeri kaç
6 buçuktan 7
ortalama mı sence
Işığı karşına al öyle çek. Azıcık ağzın laf yapıyorsa istediğin her kızı pompalarsın
Omuzlar falan iyi saçın da güzel dudaklar büyük aslında sana enerji lazım çirkin değilsin.
Çocuk iyi. Utangaç anlaşılan kızlar üzmüş
Kilo ver duruşunu düzelt
Çokmu cirkinim
Çok çirkin degilsin derken çirkinim yani :D jsjsjds
Kilo var mı sence
Biraz gülümse yeter sıkıntı yok
Tipsiz değil mutsuzsun kardeş
Bu site daha iyisini görmedi
Tiplisin
gerçekten kötüyüm kanka ne yapabilirim
İyisin kardesim insanları takma
Duzelmez incel ol ben de incelim
ya bi git dayı frefrefer
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?