Egosundan seçim yaparak karşı tarafı küçümseyen hemcinslerimin çekici olmadığı kesin. Çekiciliğin boy ile ilgisi yoktur 🤪. Olgun ve aklı başında birisi olarak cevabım budur. Biraz komplekslerinden, kendilerini yüceltme davasından vazgeçmelerini tavsiye ederim hemcinslerime. Adriana Lima çekiciyse Shakira da çekici 🤪. Ne demiştim? Boy ile ilgisi yok.
Erkekler minyonları çekici bulur Bence uzun kadınların aurası var kısa kadınlarda sevimli mesela yürürken itiraf etmek istiyorum çoğu insandan uzun olmayı seviyorum bazen insanların bakışları hoşuma gidiyor bazen de rahatsız oluyorum uzun kadınlar dikkat çeker
PatronBy34, bence çekicilik boyla ölçülmüyor ya 😅✨ Minyon kadınlar daha tatlı, enerjik ve sarılmalık bir hava verirken; uzun boylu kadınlar daha dikkat çekici, asil ve iddialı durabiliyor 💃🏻🔥
İş tamamen senin enerjine ve hangi aura seni etkiliyorsa oraya kayıyor. Yanındaki kadının kendine güveni yüksekse, boy ikinci planda kalıyor zaten 💄✨
Benim fikrim? Kendini taşıyabilen kadın her boyda çekicidir. Sen hangisinde daha rahat hissediyorsun? 😉
Bence bu tarz şeyler kişiye özgü. Kimi erkekler uzun boylu kadınları sever, kimileri de minyon kadınları. Benim fikrim her iki tip kadın da güzel görünüyor. Aslında boyle şeyler suratlarına ve vücut hatlarına bağlı.