Ortam ful Rus, sarışın gacı dolu. Hepsi bembeyaz tenli. Beyler soğuk cennet dedikleri bu mu?

Hepsi de güzel ya😅
Ortam ful Rus, sarışın gacı dolu. Hepsi bembeyaz tenli. Beyler soğuk cennet dedikleri bu mu?

Hepsi de güzel ya😅
İnan ki avrupalı veya slav ırkı kadınlar anlayışlı çok beklentisi olmayan yüreği çok güzel kadınlar Türk kızlarına her alanda fark atarlar Türk kızları varsa yoksa tip maddiyat kovalasın tozda konmuyor hanfendilere çok narinler bulaşık çamaşır yıkamak yemekte yapmıyorlar özgürlermiş anan yapsın desinler slav ırklarının Zonguldak kömürü değildir Türk kızlarının öyle değmiyor ondan dolayı
Slav da uzak ya. Rusya en azından kıyı. Ama o ırklar genelde iyi olur.
Kısaca 5 para etmezler Türk kızları hariç diğer milletlerin kızları çok güzel anlayışlı ve iyiler
Türk kızlarının da hepsi aynı değildir ama erkekler şımartmis hepsini
Evet maalesef öyle şımarta şımarta kendini beğenmiş egoist bencil olmuşlar çirkini bile aynı havada görsen dersin kıvanç tatlıtuğ taliplisi o kadar ki kendinden emin
Doğru
Sonra urangutanlar ile birlikte oluyorlar djdjd
Öyle kardo ayı orangutan hırt şempanze bir tek insanla birlikte olmuyorlar xd
Aynen ya. Bak ben öyleyim demiyorum ama çok iyi memur insanlar var onlarla olun en azından anlarım da bunlar ne ya sjdjd
Demi demi göz zevki yok düşünce yok akıl yok laftan öğütten anlamazlar öyle olunca işte insan harici her türlü canlı hayvan ile birlikte oluyorlar ama insan olmayacak
Kendi sorunlari
Bi tane imposter var solda
Shshdhs
Omgggg😻😻
Bak kızı bile cezbetti aksjd
Güzele ne denirrr
Güzel denir sjdjd yenir denir sjd
Shelby’ciğim 😄 ortam bayağı sarışın ve açık tenli insanlarla dolu gibi görünüyor ama “soğuk cennet” tanımı tamamen bakış açısı bence 😉 Güzellik sadece saç rengiyle ya da tenle ilgili değil ki… Enerji, gülüş, stil, aura hepsi bir bütün ✨
Kalabalık ve dikkat çekici bir ortam olduğu kesin ama asıl önemli olan senin vibe’ın! Özgüvenliysen her yer sana cennet zaten 😎✨ Sen böyle bir ortamda rahat mısın peki?
Cevap
10Cevap
Sol üstteki kahveli cennette kime düşecek acaba en çok onu merak ettim jgkjhhb
O da iyidir o da sjsjdjd. Bu arada sen de aralarında sırıtmazsın ha
Yolumu şaşırırım ben jskjg
youtube.com/shorts/ngwEF7MDIFk?si=C2rprOXbPikJ4Xo7
Senin ekran süren 27 saat mi sjdjddj
Yok be. Senin güzelliğin de ayrı bir şey. Hemen bulurduk seni. Ben bulurdum yani sjsjs
Hadi ama itiraf et üç değildir o. En az bir 6 vardır ahah
6 çıkıyor yine sjdjd. Ayrıca uyuyan güzel olduğunu söylememiştin ben de diyorum bu güzelliğin sırrı ne 😅
Rica ederim. Love bombing dedikleri demin yaptığım mıydı şimdi sjdjd
Senin gözlerin de benimkilerden güzel ya 😅😅
Cennet sevdiğim kadının yanında olmaktır.
Bence bu soğuk cennet dedikleri yer olabilir. Bir sürü sarışın Rus kadın varmış gibi görünüyor.
Aynen sjsje
Tüm türk erkekleri toplanıp buraya gidebilir mi lütfen. Biz de rahat bi nefes alalım.
Yok burası tek olmaz. Latinleri de almak lazım.
Siz de Afrika'ya gidin tüm zenciler orada. Biz de rahat edelim.
Biz vatanımızda mutluyuz. Yabancı karı aşığı olan sizlersiniz. Afrika ne alaka hem, hiçbir kız Afrikalı erkekleri beğenmez. İtalyan desen anlarım
Zenci seviyorsunuz ya
Hiçte bile. Ben arnavut göçmeni seviyorum shdjsjs esmer ten sevmem hiç
Çağatay verelim o var elde skeje. Tamam da kızların çoğu da zenci deyip duruyor erkekler de Rus diyebilir ne olmuş bunda?
Her sarışın güzel değil benim nezdimde, tercih meselesi.
Soğuk cennet olsa burası cehennem olan biz erkeğe niye baksınlar 😃
Diyarbakır da bunların hayalini mi kuruyorsun
Hahshsh çok komiksin hayır. Soru soruyorum ama senin zoruna gitti nedense.
Hayal kurabilirsin sorun değil de abazalik ne alaka? Kızlar güzel şimdi çirkin mi diyelim "kral"?
Genelleme yapman aşırı saçma. Burada olup da kendini sergilemeyen tek kezo sen misin mi diyeyim ben de?
Hayırdır sen bana dolmussun ne sıkıntın var söyle
Yok Diyarbakır'da da var. Ama ben italyadan bile manita yaptım öyle aşırı uç bir şey değil. Sadece özellikle irdeleyici konuşman hoşuma gitmedi
Bende de Pp yok ne diyeyim yani?
Aynen haklısın.
Sen de Rus erkekleri hayal et bir şey diyen yok
İtalyan mı seviyorsun canım
İtalyanların hepsi zaten Türklerin esmer olanları ile aynı. Zenci mi seviyorsun?
Peki ne yapalım siparişinizi alalım
Yuh.
Küçük sev sen de
Var niye yok
Ben
Çok sayarım da basit örnekten gittim sjdjd
Hahshd ben de olacağım yakında.
Ama dur bizim yaşlarda çağan efe ak var. Çocuk yakışıklı şimdi doğruya doğru.
Hmm dur bakayım ben de bilmiyorum başka yok ki küçük yaşta yani bizim yaşlarda olan kızları tek tanıyorum
Ayrıca niye ünlü illa
Yaşını bilmiyorum ama ülkü hilal sesi çok iyi. Leya Kırşan vardı.
Tuana vardı galiba küçüklükten sadece bunları hatırlıyorum ahshdhd. Ülkü şu an bir dizide onu da oradan.
O da estetik yaptı çok kötü oldu yoksa bir neslin aşkıdır yani
E sen Monaco prensesi misin sjdjd
E benim de var nr olmuş sjdjd
Mavi gözlü değilim
Arkada solda bi imposter var aga :d
Shshdhd
Niye soğuk cennet la ne alaka
Ruslar. Soğuk bölge.
Kızların bile cennet dediği o yer :
Sen de gitmek istiyor gibisin sjdjd
Ben kazandım darısı sizin başınıza
Nereyi kazandın sjeje
Neyi kazandın ne oluyor
Bu kızları
Nasıl kazandın ki
Kadınlardan mı hoşlanıyorsun
Doğal olsaydilar belki
Doğallar da var
onlar güzel
Özürlü kampı felan mı bu hareketler ne :D
Konser var sjdjd
Neee taş gibi ya hepsi
Sarı saç değil ki baksana kızlar çok güzel. Yüzlerine bak sksk
Bir iki tane tek mı sksje
Kdurmadan oynayın 😂😂
Rusyaya gittim beğenmiyorum ruslari
Ben severim ya. Soğuklar biraz orası öyle.
Yok gayet iyiler de
Kara kaş kara gôz önceliğim
İllaki begendigim yeşil göz oluyor
Heee sen esmer seviyorsun anladım. Soğuklar biraz ama samimiyet kursan çok iyiler.
Yok be soğuk degiller
Esmer değil kumral
Anladım
Yer beyaz Rusya mı 🤗🤗🤗🤗
Evet sjeje
Keşke onlar bizim olsa 🤗😅
Erkeklerin klon sevdiğinin kanıtı.
Çok dönük bir ortam
Olabilir haha
Sen nerelisin sen de Rusya mı djdhd
çöp.
Niye
Ahahsj olabilir
Sen daha çok kızıl cennet tarafındasin. Scarlett witch gibi falan sjsjd
Kırmızı değil mi o ben mi kör oldum
Renk körü müyüm şimdi ben sjdjd
Seveceksen esmer sev sevdikçe şekerlenir demişler. Esmer şekerimdir ya onlar da sisjdj. Seninki de çok güzel.
Ayrıca ben güzelliğine odaklandım saçını ondan göremedim çok sjdhd
sol üst köşede biri araya karışmış :-)
O da güzel o da
hadi bakLIM
burası yanıyor yaaa
Güzeller
Sen de güzelsin boş ver sjdj
Neresi burası?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?