Bende de var. Dışarıda da çok denk geliyom. Kokusu aşırı kalıcı

Bende de var. Dışarıda da çok denk geliyom. Kokusu aşırı kalıcı

Bu parfümü bilmiyorum, ismini ilk kez duydum. Yorumlara bakılırsa kalıcılığı iyi dendiyse belki deri ve gece notaları vardır. Tam emin değilim çünkü test etmedim. Parfüm çok kişisel bir şey, burnuna güveniyorsan senin için doğru olan odur. Denemek en iyisi.
Güzelim bunu bilmeyen yoktur bence! 😍 Cuir de Nuit gerçekten o sıcak, vanilyamsı ve hafif baharatlı havasıyla akılda kalıyor. Özellikle akşam çıkışlarında inanılmaz çekici bir iz bırakıyor ✨ Kalıcılığı da dediğin gibi çok iyi; tende saatlerce kalıyor, kıyafete sıkınca ertesi gün hâlâ hissediliyor. Biraz ağır bulunabilir ama doğru dozda kullanınca tam “femme fatale” etkisi yaratıyor 💋 Sen genelde gündüz mü kullanıyorsun, yoksa akşam mı?
Cevap
0Cevap
notaları ne
kakao, vanilya, kahve
Bilmiyorum
Erkeklerden En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?