Güzel ve bakımli olmayı zaman ile nasıl yapıyorsunuz?

Günüm bereketsiz mi bilmiyorum. Haftanın 3 günü çalışıyorum ve sabah 5'te kalkıyorum eve gelince de yorgun oluyorum. 2 gün annemi (kanser) doktora götürüyorum. 2 günüm boş ama aslında boş da değil. Ya misafir geliyor ya anneannemlere gidiyorum. Bakım için zamanım yok. Yatmadan önce krem süremeye bilene üşeniyorum. Siz nasıl yapıyorsunuz ve bana da taktikler verseniz lütfen🥺 2 ay önce aldatıldım uzun senelik ilişkimden şimdi kendim için bir şeyler yapmak istiyorum kendimi güzel ve tatlı hissetmek istiyorum

Güzel ve bakımli olmayı zaman ile nasıl yapıyorsunuz?
Cevapla