Erkekler için bir kadını "çok güzel" yapan özellik nedir?
3 ay
Erkekler için bir kadını "çok güzel" yapan özellik nedir?
25İpeeek95 sadece erkeklerden cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Sosyal medyadaki kadin profillerine uymaya calismayan. Ozguvenli kadinlari cekici buluruz. Ozden gelen guven kendi icinden gelen guven. Kendine yetebilen egosuyla barişik kendiyle barişik kadinlari severiz. Evet dedigim zittini seven erkekler var fakat onlarda sevdikleri kadinlar gibi toksik ve kendiyle barisik olmayan ozguvenli gorunup ezik olan tipler.
Cok guzel olmana gerek yok gerek yok gerek yokkk.
Ama ozguvenli olmana cokkk gerek var.
Ozguven demek kapitalizmin sosyal medyanin pazarladigi gibi disardan gorunen, havali cool olmak degil. Ozguven disardan gorunmeyebilir.
Ozguven disardan gorunmeyebilir.
Cevrendekilere bakip kendini yorumlayip bir cikarim yapiyorsun isteyerek ya da istemeyerek. Onlarin cogusu koyun ve aptalin teki. Onlari at cope gitsin.
Anladin umarim cok guzel olmaya gerek kalmadigini.
Kendine basit bir makyaj yap tabikide , kendine bak guzel giyin. Temiz ol yeter bu konu icin. Gerisi senin zekan ve aklın ile alakalı.
Ben ciddi ilişki istemiyorum. Diğer türlü de bir kadının gerçekten bana ilgi gösterdiğini belli etmesini seviyorum. Kadınlar hoslandiklari zaman ilgisini belli etmez soğuk dururmus birçok kız oyleymis. Ama o beni yoruyor.
Bir kadına umut vermeden geçici bir şeyler yaşayacağım şeyi ariyorum.
Mesela tanimadigim bir kadınla veya bir kursta tanistigim kadınla konusurken bana benimle ilgili şeyler sormasını bekliyorum. Eğer sormuyorsa soğuk yapıyorsa veya ilgili durup mesaja bir saat geç cevap verme durumları varsa maalesef o kadına karşı hiçbir cekimim kalmıyor. Çünkü yıllardır ozguvenimi geliştirmek için adımlar atmisim. Kadınların erkekleri kaybettigi nokta bu bence.
Siz erkekleri birer yük olarak, her zaman güçlüklerle mücadele edecek, her zaman "ben soğuk yapayim o beni kovalasin" dediginiz varlıklar olarak gördüğünüz için çoğunuz ilişki yaşayamıyorsunuz o ideal iliski olmuyor.
Ben erkek olarak eksik oldugumu hissettiğim şeyi hayatimda istemiyorum. Sonuçta ben de çalışan, çalışmak zorunda olan bir varligim. Erkeğin zorunlu olarak maruz kalması gereken şeyler oluyor. Erkeğin uzulmesi de, duygularini dile getirmesi de bizi herkes tarafından dislanmaya itiyor.
Allah aşkına soru mu bu? Damacananın, elektrik direğinin, örümceğin, timsahın, atın, eşeğin, kedinin, köpeğin tecavüze uğradığı bir ülkenin erkeği için çirkin kadın diye bir şey yoktur. Çünkü Türkiye erkeğinin bu konuda herhangi bir filtresi yoktur. %90 abazan çoğunluk için her kadın güzeldir. Geriye kalan %10'u da önce yüzü/fiziği güzel kadınları beğenir, onlarla iletişim kurar. Sonra da huyu güzel olan kadını sever.
Soruda murat ettiğin şey uzun ilişki, evlilik bağlamında bir şeyse Türkiye erkeğinin %90'unun o konuda da herhangi bir yaş, boy, kilo, güzellik kriteri taşıyacak kadar seçenekleri yok. Kadında arayacağı tek şey sadakat ve şaibeli olmayan temiz bir geçmiş olacaktır.
Beş parmağın beşi bile farklı farklı tüm erkekler nasıl aynı özellikte birleşsin?
Bana göre beyaz ten güzel Ahmet esmer sever Mehmet sarışın sever, ben kara kara gözler derim Ahmet ela gözlüm derken Mehmet yeşil göz sever. Ben fit hatun isterim Ahmet balıketli ister Mehmet kilosu önemli değil Balıkesirli olsun der. Yani kısaca güzellik göreceli bir kavram olup kişiye göre değişir. Her erkekte ayrı bir dünyadır ve hepimiz farklı farklı özellikleri güzel bulup tercih ederiz.
Dış görünüşten daha önemli bir şey var oda güzel huy 👍 yüzü güzele 40 günde doyulur huyu güzele 40 yılda doyulmaz. Sanırım genelleme yapmak zorunda olsak en doğru genelleme bu olur.
Samimi ve bakımlı saçlara sahip olması gadası
Bana göre bir kadın aşırı feminense. Hem tarz olarak hem davranış olarak feminen özellikler taşıyorsa. Aşırı kibarliği, utangaçlık, güler yüzlü olması, sinirlenmemesi, naif birisi olmasi, yumuşak huylu ve yumuşak davranışli olması. Sesinin güzel olmasi. Bakımlı olması, tarz giyinmesi. Spor yapması, mini şort, büstiyer, crop, tarzı giyinmesi. taytli şort giymesi. Açık tenli olması. Koyu ten maskulen geliyor açık ten feminen geliyor en azından bana öyle geliyor sizi bilemem. Bunlar kadını güzel yapan çekici yapan şeyler. Mesela pool dance. Heels dance. Vs. yapması. Pilates yoga yapması. Say say bitmez 😅
Vücut oran orantısı, yüz simetrisi ve sağlıklı olması.
Mesela bir kadın müthiş oranlara sahip olmaya bilir ama beslenmesine ve uyku düzenine dikkat eder, düzenli spor yaparsa cildi sağlıklı olur, vücudu güzelleşir ve normalde olduğundan daha çekici hale gelir ve beğenilen bir kadın haline gelebilir.
Yani bazı kadınlar doğuştan şanslı olur ama kendisini salarsa güzelliğinden eser kalmaz, doğuştan şanslı olmayanlar da düzenli spor, uyku ve doğru beslenmeyle doğuştan şanslı olana yetişebilirler, belki de önüne geçebilirler.
Bence bir kadını çok güzel yapan şey sadece yüzü ya da fiziği değil enerjisi duruşu ve kendine olan saygısıdır konuşurken gözlerinin içinin gülmesi ne istediğini bilmesi ama bunu kibirle değil zarafetle taşıması asıl güzellik bence tam olarak burada başlar dış görünüş dikkat çeker ama karakter hayran bırakır
İnsanın sevdiği gözüne ay parçası gibi parlar çok güzel de olsa ortalama da olsa bu budur ben şahsen kadının tutum ve davranışlarından ağır başlılığı ve diksiyonundan genel kültüründen etkilenirim bir kızda beklentim belli c1nsellik vs bunlar sonraki iş ve gelip geçici hevesler benim beklentim şudur ailemin dostlarımın sevdiklerimin karşısına çıkarabilirmiyim beni temsil edebilmesi veya utandıracak küçük düşürecek bir davranışta bulunmayıp aksine akıcı sohbeti genel kültürü ve diksiyonuyla ortamda parlaması ha birde mahrem yerlerini ön plana çıkarmayacak şekilde şık ve sade gösterişten uzak giyinmesi tercihimdir böyle olduktan sonra istediği din dil ırk mezhep uyruk dan olabilir :)
Bir kadına bakınca insanı etkileyen şey sadece yüz hatları olmuyor. Bazen yürüyüşü, bazen gülüşü, bazen de gözlerinin içindeki canlılık güzelliği belirliyor. Erkek gözüyle en çok dikkat çeken şey doğal bir özgüven ve samimiyet. Kendini kasmadan, rol yapmadan durabilen kadın zaten en çok akılda kalan oluyor.
Aynen güzel bir soru bu bence her erkeğin bakış açısı farklı ama genelde bir kadının özgüveni ve doğal güzelliği etkiler bana göre. Bir kadın kendini iyi hissettiğinde ve doğal olduğunu hissettirğinde çok daha çekici olur. Saçını başını done done yapmasına gerek yok bazen basit ve doğal olmak daha güzel olabilir aynı zamanda iç güzelliği de önemlidir bir kadının davranışları ve kişiliği de onu çok güzel yapan şeylerdir.
Yatakta iyi sevişmesi öteki türlü çok önemli değil güzel giyinirse iyi makyaj yaparsa güzel olur yemeği iyi veya kötü bi şekilde yapar ahlaken kötü ise düzelir ama yatakda ruh gibi olursa açar bacağını he gel derse 3 dk da her şey zevksiz biterse o olmaz işte
Zayıf vücutlu bebeksi okşamalık yüzlü zarif giyimli utangaç masum tatlış yüzlü kadınları seviyorum ben. Böylesi bir kadın üstüne bir de edepli inançlı ve eğitimli ise eğer... tadından yenmez onu. Altından daha kıymetlidir öylesi kadın.
Kadının kendisini güzel görmesi, hissetmesi yeterli. Genel olarak sorman tuhaf. Her erkeğin kendine göre beğendiği kadın var. Kimi vücuda bakar, kimi bakımlısına, kimi karakterine, kimi gözlerine, saçlarına falan...
Çoğu erkek için güzellik sadece yüz değil enerji bakış ve kendine olan rahatlıkla birleşince etkileyici oluyor biraz da o kadının kendini taşıma hali 🌹 ❤️
Sitedekiler için damcığı. Dar mı geniş mi, renk ne, o da yetmez, meme kaç vs. vs. uğraşamadığım detaylara. zamanı var pz. venklerin
Yalansız dürüst karakterli vicdan ve merhamet sahibi olmasi
Az makyaj ama bakımlı mütevazilik , espriden anlaması , zeki bi kadın
Bakımlı ve güzel olması, zekası, duruşu. Bakımlıdan kastım makyaj değil tabiki
Duruşu, bakımlı, akıllı, iyi giyinimli her yönü ile kadın olan özellikler.
Özel güzel hepsi toprak annem hepsi bir avuç toprak
Yüz güzelliği bana göre olursa ve ahlâklı olursa ondan güzeli olamaz bana göre
Kalbi ve ruhu güzel olsun, beden yaşlanıp çürüyor.
@25İpeeek95 yüz güzelliği fiziksel çekicilik ve tabiki kalp güzelliği ❤️
Fiziğine özen gösteren, konuşkan, arkadaş canlısı ve kendine güvenen birisi olması
Zeki, tutkulu, kadınsı ve malzemesinin dolgun olması...👌
Merhameti, vicdanı, karakteri, namusu, ve dik duruşu.. Bir kadının en değerli özellikleri..
Ahlâklı imanlı edepli namuslu merhametli anlayışlı akıllı zeki olması güzel yapar
Benim icin farketmiyor
Begenilmeyecek bir kadını bile güzel bulabilirim
erkek çevresinin olmaması ve nerde oturup nerde kalkacağını biliyorsa olgun davranıyorsa tamam
Tabiki ahlakıdır. Ancak ilk bakışta insanın ahlakı belli olmaz dolayısıyla yüz güzelliği öne çıkar
Enerjisi ve özgüveni bir kadını güzel ve çekici yapar. Yüz güzelliği olaraksa yüz tipine uygun kaş şekli ve canlı saçlar.
Uğraştırmadan yatağa geçip kafasını eğip bacaklarını ayırması.
Sen o sınıftasın zaten, çok da değiştirmeye çalışma bir şeyleri.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?