Yapılan araştırmaya göre adamlar kadınlara oranla daha erken yaşlanıyormuş. Eşler arasında yaş farkı kaç olmalı?

Adamlar 50 yaşındayken 40 gibi gözükse bile bir kıymeti yok. Çünkü yumurtalık bitmiş oluyor. Ama kadın yaşlandıkça daha çekici hale gelir. Bu, 50 yaşındaki bir kadın, kendinden 20-25 yaş daha genç bir adamdan ilgi görebileceği anlamına gelir.
Yani: Adamlar daha çabuk yıpranıyor, daha erken yaşlanıyormuş. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Yapılan araştırmaya göre adamlar kadınlara oranla daha erken yaşlanıyormuş. Eşler arasında yaş farkı kaç olmalı?
Cevapla