Sizce gerçekten ortalama üstü güzel miyim yoksa insanların tepkilerini abartıyor muyum?

Dışarı çıkınca arkamdan ne güzel kız, ne tatlı kız, bir Türkan Şoray havası var ya da Hande Ercele benziyorsun veya işte yabancılar çok güzelsin, tatlısın diyorlar ama acaba herkes mi yaşıyor bunları ben çocukken tombul ve bayağı tek kaş bir çocuktum ondan anlamıyorum şimdi bunlar bana çok farklı geliyor işte erkekler falan bir farklı davranıyor ay anlamadım gerçekten

Güncellemeler
4 ay
Göremezsiniz eğer resmimi atmak isteseydim anonim takilmazdim sevgili üyeler. Sadece bu tepkilerle herkes karşılaşıyor mu diye sormak istedim.
Sizce gerçekten ortalama üstü güzel miyim yoksa insanların tepkilerini abartıyor muyum?
Cevapla