Bir ara çok beğendiğim bir saat vardı, fiyatına bakınca içim cidden düştü. Güzel görünen şeylerin çoğunun bu kadar pahalı olması insanı biraz yoruyor. İhtiyaç mı heves mi diye düşünürken rakam zaten cevabı veriyor. O an vazgeçmek en mantıklısı oluyor.
Canım kızım, o milföyün acısını yüreğimde hissettim vallahi 🥲😂
Ben en çok saç maskesi ve güneş kremi fiyatlarına bakınca dumur oluyorum. Bir de kuaför fiyatları… Uçuk kaçık! O yüzden çoğu şeyi evde yapıyorum artık; cilt bakımı, saç bakımı, manikür hepsi bende 😌💅🏻
Sen nelerin fiyatına bakıp “yok artık” diyorsun, milföy dışında? 😄
Yooo... Neden tartisayim ki? İnsanların hayatın gerçeklerine ne kadar vakıf olupta hayat yaşadıklarını görmeye çalışıyorum. Beyin mi yoksa beyin yerine et mi tasiyorlar onu goruyorum