Temiz renkte kendime hiç yakıştırmadım sonradan üşeniyorum değiştirmeye 🥹

Temiz renkte kendime hiç yakıştırmadım sonradan üşeniyorum değiştirmeye 🥹

Güzel silme bu aralar parlak ten rengi oje bana daha güzel geliyor
Aşko banada öyle ya galiba yaşlanıyoruz shjdjsjs
Siyah sürüyom sen gibi sıkılıyom sanki bu olmadı falan memnuniyetsizlik mi nee jsjsjs
Siyahı ben bakımlı diğer ellerde beğeniyorum da nedense kendime yakıştırmadığım tek renk siyah
Hayır ya siyah çok hoşşş
Sürünce bana at yorum yaparım belki sen öyla görüşoh
Güzel neyi var ki
Güzel kızım merhaba 🥰
Bence oje rengi sana çok yakışmış, tonu yumuşak, tırnak boyun da çok hoş, temiz ve bakımlı duruyor 💅🏻 Bu tarz nude-pembe tonlar özellikle günlük hayatta çok zarif görünüyor. Kendine yabancı gelmiş olabilir ama sorun renk değil, alışık olmaman. Bir iki gün kullan, hâlâ sevmezsen o zaman silebilirsin. Şu an kesinlikle “sil gitsin”lik değil 😌✨
Cevap
16Cevap
Üzerine zıt renkte puan ekle mavi ya da siyahta olabilir kontrast her zaman işe yarar. Ben ojeden anlamam ama resimde böyledir 😆
Siyah cidden aklıma gelmişti
Benim sevdiğim ton en çok kullandığım kışın ama siyah ve kırmızı başka❤️🖤beyaz da güzel yazın
Ojeden pek anlamıyorum. Daha doğrusu temiz tırnak görüntüsünü daha doğal ve güzel buluyorum.
Onun için no comment little princess.
Beyaz tene kırmızı gider bu pek olmamış sana kötü de değil ama gitmemiş sadece
Bir ton açıpı daha hoş olabilir ama bu da güzel
Ojenin kendisi iğrenç renklerinden bahsetmiyorum bile.
Lila dene ya da beyaz ya da french
Ucu biraz sivri olsun.
Ben siyah seviyorum kadında ya da nude tonlar.
Soft ve temiz duruyo bayıldıım😽
Sil bence sevmedim ben
Olmamış olmaaaaamıssss
Güzel bence 🫠
Rengi harika silme bence
aşko den yeşilden devam
Oje koyu ve mat olmalı
Akademisyen misin
Yooo
Belli
Renk çok güzel
Değil
Ben beğendim ama kırmızı daha hoş durabilir
Degil
Güzel
Güzel
Cok hos
Çok güzel
Güzel
Güzel ya
Beğenmedim
Güzel güzel
Sade ve şık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar