Çirkin bir erkek ne yaparsa yapsın yalnız mı kalır?

Ben tipsizim 32 yaşındayım hiç kız arkadaşım olmadı. Sürekli okuyan , kendini geliştiren , giyimine , konuşmasına , temizliğine özen gösteren biriyim. Davranışlarımda bir aşırılık yok , ahlaksız değilim. Düzgün bir işim düzgün bir kişiliğim var ama defalarca kez reddedildim. Ve artık denemekten vazgeçtim. Hak etseydim çoktan olurdu diye düşünmeye başladım. Olmuyorsa zorlamaya gerek yok. Ben artık ne yaparsam yapayım yalnız kalacağımı kabullendim. Sizce de öyle mi? Çirkin bir erkek ne yaparsa yapsın hep yalnız mı kalır?

Çirkin bir erkek ne yaparsa yapsın yalnız mı kalır?
Cevapla