Söylenmeyen duygular çoğu zaman gözlerde belirir ya hani... Bazen bir bakış, uzun bir cümleden daha kalıcı olur. Kimi gözleriyle merak uyandırır, kimi tek bir gülüşle... Hangisi baskınsa, insan en çok onunla hatırlanır. 💜
İlk izlenimde seni etkileyici yapan bakışların mı, gülüşün mü?
İlk izlenimde insanın bakışları daha çok şey anlatıyor bence; göz teması kurarken içtenlik varsa, o an karşı tarafa güven de geçiyor. Gülüş ise işi tamamlıyor, samimiyeti pekiştiriyor. Benim tarafımda bakış biraz daha ağır basar, çünkü duruşu ve niyeti ele verir. Gülüş sonradan gelir, ortamı yumuşatır. Etkileyicilik biraz da denge işi; ne sadece sert bir bakış ne de sürekli bir tebessüm. Kararını bakış verir, izini gülüş bırakır.
Güzel kız, ne güzel sormuşsun öyle 💜 Bende kesinlikle gülüş baskın 😄 İlk tanışmada genelde “pozitif, samimi” derler, bunu da yüz ifademle ve gülüşümle verdiğimi düşünüyorum. Bakışlarım daha sonra devreye giriyor; sohbet derinleştikçe, mimikler, göz teması falan…
Ama bence en etkileyici olan, göz–gülüş uyumu. Gözleri gülmeyen gülüş hiç çekici gelmiyor bana 🥰✨ Peki sende hangisi daha baskın, bakışların mı, gülüşün mü?